به گزارش سینما پرس، بازیگران و تهیه کننده فیلم دوباره با هم به دلیل کیفیت پایین فیلم در طول برگزاری نشست خبری درگیر شدند.

سحر قریشی و مانی کسرائیان برای بازی در فیلم دوباره باهم از مخاطبان خود عذرخواهی کردند.

با توجه به اینکه فیلم «دوباره باهم» به کارگردانی روزبه حیدری، دچار مشکلات مختلفی بوده و آماده نمایش عمومی نبود، بازیگران فیلم از حضور در این پروژه ابراز نارضایتی کردند.

یکی از مسائلی که بازیگران به آن ایراد گرفتند، عدم حضور کارگردان در طول صحنه فیلمبرداری و همچنین در نشست خبری این فیلم بود که باعثاعتراض تهیه کننده فیلم قرار داشت.

مانی کسرائیان جمشید حیدری تهیه کننده فیلم را کارگردان اصلی دانسته و گفت: اما متاسفانه تمام فیلم دچار حاشیه شد و انرژی گروه به هدر رفت. نظر گروه این است که هیچ گاه این حس را نداشتیم که سر فیلم ۳۵ هستیم و فیلم تلویزیونی از این کار جدی تر بوده است.

وی در بخشی از سخنان خود ابراز داشت: از تمام طرفداران خود برای بازی در این فیلم عذر خواهی می کنم و فیلم نباید با چنین کیفیتی در جشنواره به نمایش در می آمد. کیفیت فیلم تحت تاثیر جو حاکم بر پشت صحنه قرار گرفته و ما نتوانستیم آن طور که باید در این فیلم بازی کنیم.

همچنین سحر قریشی بازیگر نقش مریم در این فیلم، افزود: متاسفانه از حضور در این کار راضی نبودم. با توجه به شخصیت متفاوت مریم در فیلم، باید فضای مناسبی برای آن در نظر گرفته می شد. هر تهیه کنندهای که نخواهد پول دهد، از آشنایان خود در فیلم بازی می کند و همین مسئله به فیلم آسیب می زند.