«مینو» به تلویزیون می آید/سریالی غیرقابل پیش بینی و غافلگیرکننده

مهدی همایونفر تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «مینو»، درباره روند تولید و پخش این سریال گفت: «مینو» اواخر سال گذشته تصویربرداری‌اش تمام شد و یک دوره بسیار طولانی را پس از تولید پشت سر گذاشت. ما زمان زیادی را برای تدوین گذاشتیم و نهایتاً در 27 قسمت، 45 دقیقه ای آن را به اتمام رساندیم.

وی ادامه داد: صداگذاری و موسیقی کار توسط آقای سخاوت انجام شد و زمان بسیاری برد. هم اکنون روزهای آخر کار را برای ساخت تیتراژ سپری می‌کنیم.

تهیه کننده سریال «مینو» درباره انتخاب خواننده تیتراژ پایانی بیان کرد: این روزها درحال مذاکره با چند خواننده هستیم، اما هنوز به قرارداد قطعی نرسیدیم.

وی در ادامه با اشاره به معیار انتخاب بازیگران این مجموعه اظهار کرد: معیار انتخاب ما برای بازیگران کسانی بودند که با فضای تاریخی داستان آشنایی داشته باشند. مثل هر کار دیگری آنچه برای ما مهم بود، سن بازیگران بود که بتوانند با نقش ارتباط برقرار کنند.

همایونفر گفت: «مینو» داستان جدیدی دارد و چون قصه متفاوت و غیرقابل پیش بینی دارد، مخاطبان خود را غافلگیر می‌کند. «مینو» در مجموعه آثار تاریخی محسوب می شود؛ اغلب بینندگان امروز با آثار معاصر ارتباط برقرار می‌کنند و کمتر راغب به تماشای سریال های تاریخی هستند، اما باز ما انتظار داریم مخاطبان با داستان ما ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر از سوم آذر ماه از شبکه یک سیما پخش می شود.