به گزارش مهر، مدتی است یک شرکت جعلی اقدام به توزیع فیلم های سینمایی با بسته بندی شیک در فروشگاههای محصولات فرهنگی می کند. این شرکت برای جذب مشتری فیلم ها را به قیمتی کمتر از دیگر شرکت ها می فروشد.

اما خریداران پس از بازکردن بسته به جای " دی وی دی " فیلم با یک " سی دی " خام روبرو می شوند. این شرکت در تازه ترین اقدام خود توزیع سی دی خام به جای فیلم سعادت آباد را در شهر آغاز کرده است.

مدیر یکی از فروشگاه های محصولات فرهنگی در غرب تهران به خبرنگار مهر گفت: دو روز قبل هزار عدد فیلم از شرکت توزیع کننده خریدم اما همه آنها را مشتریان برگرداندند. به جای فیلم سعادت آباد، داخل بسته ها یک عدد سی دی خام بود. خواستم با شرکت توزیع کننده تماس بگیرم اما هیچ آدرس یا شماره ای روی بسته نبود.

وی افزود: وقتی موضوع را با همکارانم در میان گذاشتم متوجه شدم این شرکت پیش از این نیز فیلم های تقلبی را به صورت گسترده در شهر توزیع کرده است.

یک مقام پلیس تهران بزرگ هم در گفتگو با خبرنگار مهر در این ارتباط گفت: هنوز در این زمینه گزارشی به پلیس داده نشده اما در صورت صحت موضوع پلیس پیگیری ماجرا را در دستور کار قرار داده و عوامل این کار را شناسایی و دستگیر می کند.