استقبال بی‌نظیر مردم ازفیلم قلاده‌های طلا

علیرام نورایی بازیگر سینما که در مرکز همایش های برج میلاد حضور داشت، در گفت و گو با فارس درباره بازی در فیلم سینمایی قلاده های طلا گفت: تا قبل از ایفای نقش در این فیلم افتخار همکاری با آقای طالبی را نداشتم، بنابراین جسارت کردم و قبل از شروع به همکاری با ایشان، فیلم و پشت صحنه دست خالی را دیدم، پس از دیدن این فیلم بود که متوجه شدم که حقیقتاً می خواهم که با آقای طالبی کار کنم.

البته در ابتدا بسیار ترسیدم چون آقای طالبی به من گفتند که نقشی که قرار است تو بازی کنی خیلی مهم است، مسئولیت بزرگی بر عهده تو است. اگر خوب بازی کنی فیلم خوب از آب درمی آید اما اگر از عهده نقش برنیایی، فیلم و تو هر دو به زمین می خورند.

وی ادامه داد: زمانی که فیلمنامه را خواندم، از نقشی که قرار بود بازی کنم خوشم آمد و باید بگویم همکاری با آقای طالبی فوق العاده بود.

نورایی درباره نقش خود گفت: من نقش مأمور MI۶ را بازی می کنم. از همان ابتدا آقای طالبی به من گفتند از روزی که ما این پروژه را شروع کردیم اسم تو به این نقش چسبیده است. این باعثایجاد انگیزه بیشتر در من برای بازی در «قلاده های طلا» شد.

وی درباره لغو شدن نمایش فیلم «قلاده های طلا» در سینمارسانه برج میلاد گفت: نمی دانم چرا نمایش این فیلم لغو شد. من در یکی از سینماهای مردمی همراه تماشاگران این فیلم را دیدم، افراد در سکوت کامل فیلم را تماشا کردند و تا اتمام نمایش نیز کسی سالن را ترک نکرد. این نکته برای من بسیار جالب بود.



به گزارش فارس، در فیلم سینمایی قلادههای طلا که لقب سیاسیترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است بازیگرانی چون امین حیایی، پردیس افکاری، محمدرضا شریفینیا، حمیدرضا پگاه، علیرام نورایی، نیلوفر خوشخلق، محمود عزیزی، مریم سلطانی، آزیتا ترکاشوند، حسین سحرخیز، اکبر سنگی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی و داریوش اسدزاده ایفای نقش می کنند.