تمدید اجرای نمایش «عقیم»

نمایش «عقیم» نوشته و کارگردانی علیرضا معروفی است و بازیگران آن به ترتیب الفبا سیدفرزاد تجلی، ندا قربانیان، مهناز میرزایی، علیرضا معروفی، حامد نساج بخارایی هستند. اجرای این نمایش باید ۳۰ آبان ماه به پایان می رسید اما با موافقت مدیریت مجموعه تالار محراب تا ۲ آذر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش «عقیم» آمده است: طوبی برای فروش زمینی که به نام پسرش آرش است همراه با او به ایران می‌آیند. پس از فروش زمین هنگام برگشت پلیس در فرودگاه جلو آرش را می‌گیرد و او می‌فهمد که به خاطر نرفتن به سربازی ممنوع الخروج است. طوبی از طریق مصیب دنبال خانه صادق می‌گردد تا از او کمک بگیرد که متوجه می‌شود فرهاد (فرزند دومش) مفقود شده است ...

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیرتولید: مسعود شامی خاتونی، دستیاران کارگردان: گوهر قادری، محمد سلیمان، آهنگساز: سینا کووایی، طراح لباس: فرنیا احمدوند، عکاسان: کیوان احمدی، لیلا میناوند، طراح پوستر و بروشور: علیرضا خدامرادی، مشاور رسانه ای: میترا رضائی، روابط عمومی: الهام یوسفی.

نمایش «عقیم» کاری از گروه هورپاک است و تا ۲ آذرماه ساعت ۱۹ در مجموعه تئاتر محراب واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان امام خمینی، روبروی موزه قرآن، مجموعه تئاتر محراب، سالن کوچک به صحنه می‌رود.