بازگشایی سینمای متعلق به تارانتینو

سینما «نیو بورلی» (New Beverly) متعلق به کوئنتین تارانتینو کارگردان مطرح سینما، بعد از بازسازی که تقریبا یک سال به طول انجامید، در ماه آینده میلادی بازگشایی می شود.

سینمای تاریخی شخصی کوئنتین تارانتینو در بورلی بولوار بعد از  انجام بازسازی و تعمیرات اساسی در روز ۱ دسامبر بازگشایی خواهد شد؛ این خبر روز سه شنبه ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) توسط وبسایت و شبکه های اجتماعی مربوط به این سالن سینما اعلام شد.

سینما «نیو بورلی» جدول نمایش فیلم هایش برای ماه آینده میلادی را نیز منتشر کرد که برنامه نمایش روز ۱ دسامبر شامل فیلم های «بازگشت بتمن» (۱۹۹۲)، «بوچ کسیدی و ساندنس کید» (۱۹۶۹) و «مات و مبهوت» (۱۹۹۳) است.

البته در ماه دسامبر که به تعطیلات کریسمس منتهی می شود فیلم های کلاسیک مربوط به این ایام مانند «کابوس قبل از کریسمس» (۱۹۹۳)، «چه زندگی شگفت انگیزی» (۱۹۴۶) و «تعطیلات کریسمس هجویه ملی» (۱۹۸۹) نیز در این سینما به نمایش گذاشته می شود.

همچنین در فهرست فیلم های ماه دسامبر، فیلم های تارانتینو مانند «هشت نفرت انگیز» و «سگ های انباری» نیز حضور دارند و البته باید به این فهرست جذاب فیلم های گنگستری مانند «تسخیرناپذیران» (۱۹۸۷)، «رفقای خوب» (۱۹۹۰) و «پدرخوانده» (۱۹۷۲) را نیز اضافه کرد.

این سالن سینما در سال ۱۹۲۹ ساخته شده و تارانتینو آن را در سال ۲۰۰۷ خریداری کرده است. تارانتینو پیش تر درباره این سالن سینما گفته بود که از سال ۱۹۸۲ به طور مکرر برای تماشای فیلم ها به این سینما رفت و آمد داشته است.