قاتل زنجیره‌ای وارد سالن اصلی می شود

امین میری کارگردان تئاتر که پیش از این نمایش های «احساس آبی مرگ» و «شلتر» را با موضوع اجتماعی روی صحنه برده بود، درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه تولید و اجرای تئاتر گفت: در تدارک تولید و اجرای یک تئاتر معمایی و جنایی هستم که با نگاه اجتماعی و عنوان موقت «قتل در گلندوئک» نوشته شده است و تلاش دارم آن را برای اجرا در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تولید و اجرا کنم.

وی درباره اجرای عمومی این اثر نمایشی افزود: سالن مدنظر برای اجرای این نمایش براساس ایده های اجرایی و طراحی، سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر است به همین منظور طرح خود را به آقای سعید اسدی رییس مجموعه ارائه داده ام و در صورت موافقت ایشان اثر را سال آینده در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا خواهم کرد.

میری با اشاره به حضور هفت بازیگر در نمایش «قتل در گلندوئک» درباره موضوع این اثر نمایشی توضیح داد: این نمایش اقتباسی آزاد از رمانی آمریکایی اثر ماری هیگیلز کلارک است. من این رمان را سال ۹۵ خواندم که قصه جذاب و پر پیچ و خمی دارد ولی آن را با نگاهی اجتماعی و در فضای ایران نوشته ام و در اصل بررسی جامعه شناختی درباره انگیزه های قاتلین زنجیره ای است.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود گفت: در قالب قصه این نمایش، به موضوع زنان و اجحاف هایی که در حق شان می شود نیز پرداخته می شود.