برگزاری نمایشگاه «افسون کودکانه رنگ» در گالری «ژاله»

«افسون کودکانه رنگ» نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان از هنرجویان افسون لاشایی است که با همکاری مریم بیگلری و اجرای موسیقی توسط فرزین طهرانیان با هدف رشد هوشی و شخصیتی کودکان و به نمایش درآوردن آثار هنرجویان و ترویج هنر کودکان در گالری ژاله ۱۶ آذر از ساعت ۴ تا ۹ عصر افتتاح می شود.

بخشی از فروش آثار به مدرسه کودکان کار صبح رویش اهدا می شود.

افسون لاشایی گفت: نمایشگاه پیش رو با عنوان «افسون کودکانه رنگ» مجموعه ای از آثار شاگردانم است که در گروه سنی ۴ تا ۱۱ سال قرار دارند. هدف از به نمایش در آوردن این آثار تشویق کودکان به نقاشی و هنر است که رشد هوشی و شخصیتی آنها را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مجموعه به ۳ بخش تقسیم می شود. بخش اول شامل تصویرسازی از یک صحنه داستانی است که برای‌شان تعریف شده است. بخش دوم که بخش اصلی کار من با بچه ها است، شامل برداشت آزاد آنها از آثار هر یک از هنرمندان تاریخ هنر است. بخش سوم که بخش ویژه این نمایشگاه در شب افتتاحیه به شمار می رود، شامل بداهه پردازی هنرجویان با توجه به نوای موسیقی زنده‌ای که نواخته می‌شود، است.

این نمایشگاه تا ۲۳ آذر ادامه دارد و علاقه مندان می توانند همه روزه به غیر از شنبه ها به گالری ژاله به نشانی خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر٬ کوچه نوشهر، پلاک ۳ مراجعه کنند.