اشتباه نکنید آقای پرستویی عزیز!

آقای پرستویی (عمرشان بلند و سایه‌شان بر سر سینما مستدام) با کنایه به مسعود فراستی و اظهاراتش نوشته‌اند که "فراستی در برنامه‌های هفت به فیلمسازان و بازیگران ایران و جهان منهای هیچکاک توهین کرده و رکیک ترین حرف ها را زده"...و خطاب به تلویزیون پرسیده‌اند "چرا چنین آدمی را به تلویزیون راه میدید؟ اگه رفتارهای اون مجری بد بوده، رفتارهای ایشان هم کم بد نبوده، خلاصه بد بده دیگه..."

نکته ظریفی که شاید آقای پرستویی و برخی رسانه‌های حامی آقای مجری، برای قیاس خود در نظر نگرفته‌اند این است که مسعود فراستی به اذعان خود شما نیز، مهمان برنامه هفت بوده و عضو ثابتی که در فصل‌های بعدی نیز حذف شد؛ به عبارتی او نماینده سازمان صداوسیما نبود. او در آن برنامه مجری تلویزیون نبود... (کما اینکه این شب ها فراستی در برنامه «شب‌های هنر» در شبکه چهار سیما، مجری است و حالا باید در این لباس و نقش، ارزیابی شود)

به عبارتی فراستی در "هفت" مهمان و کارشناس بوده و "ظلی پور" در برنامه "من و شما" میزبان و مجری و نماینده صداوسیما. همین نکته باعث قضاوت و برخورد سازمان با مجری شده است؛ ما هم باید اتفاقات را در همین قاب بررسی و تحلیل کنیم؛ یک برنامه، یک مجری و یک میهمان...

مگر اینکه بگوییم سازمان صداوسیما در ابتدای برنامه‌های خود عبارت مسخره برخی نشریات را نمایش دهد "مطالب منتشرشده صرفا بیانگر دیدگاه نویسنده است!" با این تفاوت که قبل از شروع برنامه برای مخاطب این عبارت را نمایش دهند که "دیدگاه مجری، صرفا نظرات شخصی اوست و ربطی به صداوسیما ندارد!!" مگر می‌شود اینگونه از رفتار و گفتار یک مجری تلویزیونی در یک برنامه تلویزیونی فرار کرد؟!

بنابراین جدای از اینکه مجری برنامه "من و شما" چقدر مقصر است و فراستی چقدر محق و یا بالعکس، تنبیه سازمانی تلویزیون برای مجری خطاکار کمترین کاری است که هر مخاطبی از صداوسیما توقع دارد.