آخرین خبرها از «صخره»/ یک زد و خورد حسابی در راه است

دواین جانسون ستاره هالیوود ملقب به «صخره» یکشنبه ۹ دسامبر (۱۸ آذر) با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، دوستدارانش را در جریان آخرین اطلاعات از سر صحنه فیلم «هابز و شاو - Hobbs & Shaw» قرار داد و به آن‌ها وعده یک فیلم اکشن درست و حسابی داد.

این عکس جانسون را در پوشش شلوار بگی و بلیزی سیاهرنگ و با زخمی بالای چشم چپ، رو به روی یک آبشار نشان می‌دهد. او در توضیح عکس نوشته است: لطیف و ملایم نیست! ساعت‌های متمادی اکشن و سکانس‌های زد و خورد برای «هابز و شاو»؛ اسپین‌آف فیلم «سریع و خشمگین ». بدن، استخوان و بندهای تنمان درد می‌کند ولی ارزش مقداری درد را دارد، ما داریم یک چیز خیلی باحال برای شما می‌سازیم. او همچنین از هشتگ‌های «هابز و شاو» و «جهان خودش را نجات نمی‌دهد» استفاده کرده است.

 

عکس را هیرام گارسیا تهیه‌کننده فیلم برداشته است. گارسیا خود نیز چندی پیش عکسی از یکی از سکانس‌های فیلم در لندن را منتشر کرده بود که دواین جانسون و ونسا کربی را در حال فرار از یک ماشین نابود شده نشان می‌داد.

«هابز و شاو» اسپین‌آفی از سری فیلم‌های محبوب «سریع و خشمگین» است که حول محور ۲ کاراکتر لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام می‌چرخد. ونسا کربی و ادریس البا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» در ژانر فیلم‌های اکشنی رده‌بندی می‌شوند که مملو از اعمال غیرقانونی چون سرقت، جاسوسی و بالاخص تعقیب و گریزهای خیابانی است که عمده شهرت این مجموعه را به همراه آورده است. تا کنون ۸ فیلم از این مجموعه به نام‌های «سریع و خشمگین»(۲۰۰۱)، «۲ سریع و ۲ خشمگین»(۲۰۰۳)، «سریع و خشمگین: توکیو دریفت»(۲۰۰۶)، «سریع و خشمگین ۴»(۲۰۰۹)، «سریع ۵»(۲۰۱۱)، «سریع و خشمگین ۶»(۲۰۱۳) ، «خشن ۷»(۲۰۱۵) و «سرنوشت خشمگین»(۲۰۱۷) روی پرده‌های سینما آمده و در مجموع این فیلم‌ها با ۵ میلیارد دلار فروش، رده هشتم پرفروشترین سری فیلم‌های تاریخ سینما را از آن برند خود کرده است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است «هابز و شاو»، اسپین‌آف – یا همان داستان فرعی - این مجموعه موفق در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (دهم مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.