بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از بیمارستان مرخص شد

یاسمن محب اهری فرزند حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت:خدا را شکر حال پدر نسبت به چند روز گذشته بهتر است و وی هم اکنون از بیمارستان مرخص شده و در خانه مشغول استراحت است.

وی درباره وضعیت عمومی بازیگر دردسرهای عظیم تاکید کرد: واقعیت امر بستری بودن بیش از حد پدر به صلاح نبود و از لحاظ روحی نیز حضور در خانه بسیار بهتر بود. به همین دلیل پزشکان تشخیص دادند که وی به خانه منتقل شده و در آنجا به استراحت مشغول شود.

دختر بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به ادامه روند درمان پدرش اضافه کرد: وی هم اکنون در خانه در حال استراحت است و ادامه درمان به همراه ملاقات پزشکان همچنان ادامه دارد. وی خوشبختانه خودش به کارهای شخصی اش رسیدگی می‌کند اما همچنان ضعف جسمانی باعث شده تا نیازمند استراحت باشد.

وی درباره دلیل ممنوع الملاقات شدن حسین محب اهری تصریح کرد: دلیل اصلی ممنوع الملاقات شدن پدر شدت بیماری نبود. به دلیل اینکه بسیاری از دوستان و هنرمندان لطف داشتند و به ملاقات پدر می‌آمدند کمی انرژی پدر برای ادامه درمان کم شده بود. به همین دلیل پزشکان تصمیم گرفتند تا وی ممنوع الملاقات شود تا هر چه سریعتر روند درمان روی وی جواب دهد.

دختر حسین محب اهری خاطرنشان کرد: هم اکنون همه چیز نسبت به روزهای گذشته آرامتر تر شده و پدر نیز شرایط بسیاری بهتری دارد. امیدوارم که همین شرایط ادامه یافته و هر چه سریعتر پدر بتواند باز هم به عرصه بازیگری باز گردد. خوشبختانه روند بهبودی از سوی پزشکان مثبت اعلام شده و وضعیت پدر پایدار مانده است.