ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تشکیل شد

حجت‌الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، با اشاره به لزوم تولید محتوای دینی برای جامعه ، گفت: در زمینه تولید محتوای مناسب دینی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و حوزه هنری باید کمک کنند.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی و لزوم ترویج دستاوردهای عظیم انقلاب برای جامعه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای 40 سالگی انقلاب اسلامی ستادی تشکیل داده است و در همه استان‌ها مدیران کل سازمان مسئول این ستاد هستند، همه اعضای سازمان باید کمک کنند تا مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر نیروهای انسانی سازمان تبلیغات اسلامی بازنشسته شوند، حتماً از تجربیات آنها بهره‌مند شده و تلاش می‌کنم از مشورت این عزیزان در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کنم.

قمی ادامه داد: مدیران استانی سازمان تبلیغات اسلامی اگر نیروی انسانی با کیفیت، متعهد و همچنین طلاب و روحانیون و مبلغان فاضل و مجتهد انقلابی می‌شناسند به ما معرفی کنند تا از ظرفیت این عزیزان در سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شویم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه مراسم بزرگداشت اربعین انجام شد و طلاب و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی در برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی اقدامات بسیار مناسب و شایسته تقدیر انجام دادند.

قمی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بازوی مطمئنی برای حوزه‌های علمیه سراسر کشور است، گفت: افرادی که در سازمان تبلیغات مشغول فعالیت هستند و همچنین طلابی که از طرف سازمان تبلیغات اسلامی به تبلیغ می‌روند، رصدکنندگانی هستند که به حوزه علمیه کمک کرده و تلاش می‌کنند نیازهای آن را برطرف کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به ارزش و اهمیت همکاری حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: باید تلاش کنیم که ضمن کمک به حوزه‌های علمیه در راستای دین‌داری جامعه اقدام کرده و نیروی مفیدی برای جامعه اسلامی باشیم.