تجلیل از عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور مدیر شبکه 3

مراسم تجلیل از عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه، علی اوحدی، سعید پروینی تهیه کننده، حسین نمازی کارگردان، رویا تیموریان، رضا اکبرپور، مونا کرمی، جوانه دلشاد، ارشا اقدسی، سینا سرلک خواننده و جمعی از عوامل این سریال امروز(شنبه ) در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ابتدای مراسم  گفت: عوامل سریال «حوالی پاییز» کار بسیار ارزشمندی انجام دادند از این رو از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: درباره فاجعه منا می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد چرا که خانواده شهدای منا مظلوم هستند. فاجعه منا در طول تاریخ بی سابقه بود.

فروغی مدیر شبکه سه با بیان اینکه رسانه باید پیام را به مخاطب منتقل کند و عوامل سریال «حوالی پاییز» این موفقیت را کسب کردند،گفت:  این سریال خیلی خوب دیده شد و حدود ۳۳ درصد مردم در تهران این سریال را دیدند که این رقم در کشور به حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد می رسد و این برای سریال ۲۰ قسمتی یک موفقیت و دستاورد بزرگ است.

وی ادامه داد: این سریال به نسبت دیگر سریال ها پر مخاطب بود اما در تولید و پخش سختی های بسیاری داشتیم.

فروغی گفت:سریال «حوالی پاییز» یک اتفاق مهم را به تصویر کشید و عوامل جوان در این سریال بازی کردند که اتفاق مهمی است از این رو از تک تک عوامل تشکر می کنم.

فروغی گفت: نامه تقدیر ۱۰۰ خانواده شهدای منا از سریال «حوالی پاییز» بسیار برای ما لذت بخش بود.