«مهناز افشار» پر کارترین بازیگر زن جشنواره سی و هفتم

به گزارش افکارنیوز ، در بین بازیگران زنی که امسال فیلم هایشان به جشنواره فجر راه یافته، مهناز افشار با بازی در نقش های اصلی سه فیلم «قسم»، «ناگهان درخت» و «آشفته گی» بیش از سایر بازیگران زن بازی هایش در جشنواره امسال دیده خواهد شد.

افشار اواخر سال گذشته در فیلم فریدون جیرانی جلوی دوربین رفت. او به همراه بهرام رادان و مهران احمدی نقش های اصلی «آشفته گی» را ایفا می کنند. فریدون جیرانی در جشنواره سی و پنجم با «خفه گی» حضور داشت و توانست با آن تحسین منتقدان را برانگیزد.

مهناز افشار پس از «آشفته گی» بازی اش در «ناگهان درخت» آغاز شد و به همراه پیمان معادی، شقایق دهقان، مهراب قاسمخانی و پانته آ پناهی ها جلوی دوربین صفی یزدانیان رفتند. «ناگهان درخت» دومین ساخته کارگردان «در دنیای تو ساعت چند است» به حساب می آید که فیلمبرداری آن در شمال کشور انجام شد.

با پایان یافتن فیلمبرداری «ناگهان درخت»، مهناز افشار پیشنهاد بازی در «قسم» را پذیرفت. فیلمبرداری دومین ساخته سینمایی محسن تنابنده اوایل پاییز امسال آغاز شد و اغلب سکانس های آن در شهر گرگان جلوی دوربین رفت.

به جز مهناز افشار، بازیگران زن دیگری هم هستند که در سه فیلم جشنواره، نقش هایی را ایفا می کنند که می توان به پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی و نسیم ادبی اشاره کرد.

پناهی ها امسال نقش هایی را در فیلم های «جمشیدیه»، «درخونگاه» و «ناگهان درخت» ایفا کرده و ستاره پسیانی هم در «غلامرضا تختی»، «سرخپوست» و «جمشیدیه» جلوی دوربین رفته است. نسیم ادبی هم امسال سه فیلم «مردی بدون سایه»، «زهر مار» و «آشفته گی» را در جشنواره فجر دارد.

اما نکته ای که باعث تمایز مهناز افشار با این بازیگران می شود به میزان نقش های او در فیلم هایش باز می گردد؛ زیرا مهناز افشار در فیلم هایی که امسال در جشنواره فجر دارد، نقش های اصلی را ایفا می کند.