«بوگولوها» موجوداتی دوست داشتنی، خنده دار و عجیب و غریب/ تصاویر

اسداله دیانتی مدیر استودیو رضوان با اعلام این خبر تاکید کرد: بوگولو یک انیمیشن طنز بدون دیالوگ است که صرفا با هدف سرگرمی و در استاندارد‌های روز جهانی تولید شده است.

وی افزود: فصل اول و دوم مجموعه بوگولو جمعا در ۲۶ قسمت حدودا چهار دقیقه‌ای تولید شده اند و فصل سوم و چهارم این مجموعه در حال برنامه ریزی برای تولید می‌باشند.

دیانتی اظهار داشت: داستان بوگولو‌ها داستان موجوداتی دوست داشتنی، خنده دار و عجیب و غریب و کوچک است که در آیینه خانه پیرمردی تنها زندگی می‌کنند و هر بار با بیرون آمدن از آن، سر به سر پیرمرد و گربه اش گذاشته و اتفاقات خنده داری را رقم می‌زنند.

سه کاراکتر بو، گو و لو  انیمیشن شدند

مدیر استودیو رضوان ادامه داد: این سه کاراکتر بو، گو و لو نام گرفته اند که هرکدام ویژگی خاصی دارد، بوگولو‌ها بسیار احمق هستند و حتی وقتی می‌خواهند به پیرمرد کمک کنند بازهم دردسر می‌سازند. آن‌ها می‌توانند تغییر شکل و اندازه دهند و یا درون آینه‌ها با سرعت نور حرکت کنند، اما بیرون از آینه آسیب پذیرند و از دست پیرمرد در امان نیستند.

سه کاراکتر بو، گو و لو  انیمیشن شدند

وی افزود: انیمیشن بوگولو در تکنیک دوبعدی کات اوت و با هدف عرضه در بازار‌های جهانی تولید شده و به دلیل کوتاه بودن اپیزود‌ها برای نشر در فضای مجازی به صورت وب سری نیز مناسب است.

سه کاراکتر بو، گو و لو  انیمیشن شدند

گفتنی است مجموعه بوگولو به کارگردانی کیانوش عابدی و تهیه کنندگی اسداله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده است. مدیریت دوبلاژ این اثر را سعید شیخ زاده بر عهده داشته و موسیقی آن توسط سروش عابدی ساخته شده است.