از «نفوذ» چه خبر؟

محسن علی اکبری تهیه کننده در خصوص سریال «نفوذ»گفت:حدود چهار ماه از تصویربرداری سریال «نفوذ» باقی مانده است، اما با تاکید رئیس رسانه ملی و معاونت سیما مقرر شد که ۱۰ قسمت از سریال را برای ایام دهه فجر آماده کنیم.

۱۰ قسمت از سریال «نفوذ» در ایام دهه فجر پخش می شود/امیدواریم هیئت داوران مجدد «وکیل‌مدافع» را بازبینی کنند

وی ادامه داد: از ابتدا هم تصمیم داشتیم سریال «نفوذ» در بهمن ماه پخش شود، اما به دلیل مشکلاتی از جمله تعداد لوکیشن ها و بازیگران خارجی تصویربرداری با تاخیر انجام شد.

علی اکبری در خصوص ادامه پخش سریال «نفوذ» بیان کرد:  حدود ۳۵ قسمت از سریال در زمان دیگری پخش می شود.

این تهیه کننده در خصوص فیلم سینمایی «وکیل‌مدافع» بیان کرد: فرم جشنواره فیلم سینمایی «وکیل‌مدافع» را به کارگردانی مشترک سلما بابایی دختر شهید بابایی و ونداد دوشه پُر کردیم اما قبول نکردند، چراکه طبق بخشنامه، فیلم‌های اول باید کامل باشد در حالیکه ما نیمی از فیلم را ارسال کرده بودیم.

پخش ۱۰ قسمت از سریال نفوذ در ایام دهه فجر/

وی با بیان اینکه هفته گذشته تصویربرداری فیلم به پایان رسیده است، گفت: امیدواریم با توجه به اینکه فیلم آماده شده است این امکان برای سازنده فیلم خانم بابایی فراهم شود تا مجدد هیئت داوران فیلم را ببینند.

علی اکبری بیان کرد:ما در خواست داده ایم تا هیئت داوران مجدد فیلم را بازبینی کنند چراکه در بین ده فیلم اول امسال،فیلمی با موضوع دفاع مقدس نداریم و از سوی دیگر این فیلم به موضوع نمایندگی مجلس پرداخته که در سال ۹۸ انتخابات مجلس را پیش رو داریم ازاین رو به نظرم یک فیلم استراتژیک است که اگر فیلم را ببینند قطعا انتخاب می‌کنند. البته ما نمی‌خواهیم حق کسی ضایع شود و خارج از مسابقه نمایش داده شود.

«الف دزفول» در مرحله نگارش نهایی است

تهیه کننده «استرداد» در خصوص سریال «الف دزفول» بیان کرد: سیناپس ۴۰ قسمت سریال «الف دزفول» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده  تمام شده و در مرحله نگارش نهایی متن هستیم که امیدواریم در سال ۹۸ این سریال را کلید بزنیم.