آخرین وضعیت ساخت سریال «نفوذ»

محسن علی اکبری تهیه کننده سریال تلویزیونی «نفوذ» ، درباره روند تولید این مجموعه و پخش ۱۰ قسمتی «خط تماس» اظهار کرد: «نفوذ» پروژه سنگینی است که برشی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران  و ۹ ماه از اتفاقات دوران انقلاب را در ۴۰ قسمت به تصویر می‌کشد. 

وی با بیان اینکه ۴ تا ۵ ماه از ضبط و تولید این مجموعه باقی‌مانده است، گفت: هم اکنون گروه در حال آماده سازی ۱۰ قسمت از «خط تماس» هستند و گروه تصویربرداری تا بیستم بهمن‌ماه، استراحتی کوتاه دارند.

علی اکبری در ادامه گفت: «خط تماس» یا آنچه قرار است در دهه فجر امسال روی آنتن برود، قصه‌ای از دل «نفوذ» نیست، بلکه اگر روزشمار سال‌های انقلاب را لحاظ کنیم، «خط تماس» روز‌های ۱۵ بهمن ۵۷ تا ۱۵ بهمن ۵۸ را روایت می‌کند.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نردبام آسمان» گفت: پس از پخش ۱۰ قسمت «خط تماس» با سازمان توافق کردیم که بخش دوم«نفوذ»به صورت کامل روی آنتن برود.

علی اکبری درباره زمان پخش سریال تلویزیونی «نفوذ» ادامه داد: بنا به قصه‌ای که این مجموعه دنبال می‌کند گمان می‌رود که همزمان با روز تسخیر لانه جاسوسی روی آنتن برود و زمان پخش را برای اوایل مهر ماه سال آینده درنظر بگیرند.

تهیه کننده مجموعه‌های تلویزیونی در پایان درخصوص روند نگارش سریال «الف دزفول» گفت: تا امروز نگارش این مجموعه به پایان رسیده و هم کنون در حال بازنویسی است و وارد مرحله پیش تولید هم نشده ایم.