آخرین وضعیت ساخت سریال «آخر خط»

مجید میرخان تهیه‌کننده «آخر خط» در ارتباط با شروع مجدد تصویربرداری این مجموعه پس از دو هفته توقف گفت: این پروژه به دلیل مشکلات مالی تصویربرداری دو هفته متوقف شد.

وی افزود:با مدیران سازمان صداوسیما و مسئولان شبکه سه سیما  گفتگو‌ کردیم و این سریال برای پخش در شبکه سه آماده می‌شود.

میرخان گفت:تصویربرداری مجموعه «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از دوماه پیش در منطقه سوهانک شروع‌شده و تا پایان اسفندماه نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد. پس‌از آن، گروه برای ضبط پایان کار به مدت دو ماه راهی لبنان می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیر غفارمنش به‌عنوان جدیدترین بازیگر، سه هفته پیش با این پروژه قرارداد بسته و جلوی دوربین رفته است، گفت:غفارمنش در «آخر خط» در نقش یک روحانی بازی می کند.

گفتنی است مجموعه «آخر خط» مضمونی کمدی و بسیار طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که ....

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش  در این سریال بازی می کنند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی، امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه:مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.