آغاز به کار سومین دوره کشوری تربیت راهنمایان سواد مجازی

سازمان فضای مجازی سراج که با رویکرد سازماندهی و تقویت فضای مجازی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت خود را با تمرکز بر فضای مجازی انجام می‌دهد، اقدام به برگزاری سومین دوره کشوری تربیت راهنمایان سواد مجازی با رویکرد نوجوانان کرده است.

سومین دوره کشوری تربیت راهنمایان سواد مجازی با رویکرد نوجوانان امروز چهارشنبه در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که طی این سه روز سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی برای مسؤولان استانی و نمایندگان سازمان فضای مجازی سراج برگزار خواهد شد.

هرزه نگاری در فضای مجازی و مدیریت میل جنسی، سواد بازی‌های رایانه‌ای(ارائه محصول تولیدی)، صنعت سرگرمی، چالش‌های اطلاعاتی و نوجوانان، نوجوان دیجیتال، کارآفرینی و فضای مجازی، تربیت فرهنگی- رسانه‌ای نوجوان(مطالعه بین‌الملل)، هدف، برنامه‌ریزی و فضای مجازی، فرهنگ شهرت(سلبریتی‌ها) و قوانین کاربردی و جرایم رایانه‌ای ازجمله مسائلی است که در این دوره پیرامون آن صحبت خواهد شد.

سخنرانی منصور امینی، رئیس سازمان فضای مجازی سراج نیز یکی دیگری از برنامه‌های سومین دوره کشوری تربیت راهنمایان سواد مجازی با رویکرد نوجوانان خواهد بود.

آموزش، تولید بازی و نرم افزارهای رایانه‌ای و موبایل، تحقیقات و آینده پژوهی در حوزه فضای مجازی، رسانه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و ... بخشی از فعالیت‌هایی است که در سازمان فضای مجازی سراج انجام می‌شود.