بازیگران مشهوری که به کلاس بازیگری نرفته اند+تصاویر

 شاید تصور کنید که از عوامل موفقیت‌های چشمگیر بازیگران این است که در جوانی به کلاس‌های بازیگری سطح بالا رفته اند و یا افراد با تجربه به آن‌ها آموزش داده اند، اما حقیقت بر خلاف این است و بازیگران مشهور و بسیار نام آشنایی در هالیوود هستند که به مهمترین جایگاه‌ها در بازیگری رسیده اند، اما هیچگاه در کلاس بازیگری شرکت نکرده اند. در ادامه به معرفی این بازیگران می پردازیم.

برد پیت

پر آوازه‌ترین نامی که در این لیست دیده می شود برد پیت است او چندین جایزه مهم از جمله بهترین بازیگر گلدن گلوب و اسکار برای تهیه کنندگی فیلم دوازده سال بردگی را در کارنامه دارد. برد پیت بعد از مهاجرت به لس آنجلس در حالی که در یک رستوران در حال خواندن روزنامه بود یک آگهی برای بازی در یک فیلم به عنوان سیاهی لشکر را پیدا می کند و به آن فیلم ملحق می شود و به تدریج در فیلم‌های مهم شرکت کرد و به بازی در نقش‌های اول رسید اما هیچگاه در کلاس‌های بازیگری شرکت نکرد او هم اکنون به عنوان یکی از مهمترین بازیگران هالیوود شناخته می شود.

بازیگران مشهوری که به کلاس بازیگری نرفته اند+تصاویر

جانی دپ

جانی دپ برنده جایزه گلدن گلوب و بازیگر تحسین شده فیلم «دزدان دریایی کارائیب» قبل از ۱۲ سالگی بیش از بیست بار مهاجرت کرده بود و در نهایت برای آنکه به یک موسیقی دان تبدیل شود به کالیفرنیا آمد، اما سرنوشت دیگری برای او رقم خورد. او برای آنکه مخارج کلاس‌های موسیقی اش را تامین کند به عنوان بازاریاب تلفنی کار می کرد تا اینکه نیکلاس کیج، دوست جانی دپ به او پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی را داد و دپ توانست اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم «کابوسی در خیابان اِلم» بازی کند، بدون اینکه حتی یک بار هم در کلاس‌های بازیگری شرکت کند.

بازیگران مشهوری که به کلاس بازیگری نرفته اند+تصاویر

تام کروز

تام کروز با عشق به سینما و بازیگری بزرگ شد، اما بعد از جدا شدن پدر و مادرش کروز دچار مشکلاتی شد. تام کروز چندین بار به صورت شفاف اعلام کرده است که هیچگاه در کلاس و مدارس مختص به بازیگری شرکت نکرده، اما در دوران دبیرستان برای دوستان و همکلاسی هایش نمایش اجرا می کرده است. او درجوانی نهایتا تصمیم گرفت برای دنبال کردن حرفه بازیگری به نیویورک مهاجرت کند که خیلی زود به نتیجه رسید و شش ماه بعد توانست در فیلمی به نام «ضربه ها» نقشی برای خود دست و پا کند که در ابتدا برای او دیالوگ کمی در نظر گرفته شده بود، اما با استعدادی که از خود نشان داد نقش او در فیلم افزایش پیدا کرد. او در سال ۱۹۹۰ توانست لقب گرانترین بازیگر سال را از آن خود کند.

بازیگران مشهوری که به کلاس بازیگری نرفته اند+تصاویر

جیم کری

او بعد از داشتن زندگی سخت در یک ماشین ون تصمیم گرفت به موفقیت‌های بزرگ برسد پدر او کار خود را از دست داده بود خانواده او مجبور بودند که در یک کارخانه به عنوان نگهبان کار کنند جیم کری نیز وقتی شانزده ساله بود مدرسه را ترک کرد تا به آن‌ها بپیوندد اما بدون اینکه حتی یک دلار خرج کلاس‌های بازیگری کند در چند نقش کوتاه بازی کرد و با بازی در سریال «رنگ‌های زنده» نسبتا شناخته شد و اولین نقش اصلی خود را در فیلم کمدی «کارآگاه حیوانات» بازی کرد. او هم اکنون از بزرگترین کمدین‌های هالیوود شناخته می شود.

بازیگران مشهوری که به کلاس بازیگری نرفته اند+تصاویر

کریستین بیل

شاید غیر قابل باور باشد، اما حتی بازیگری که امسال موفق به نامزدی اسکار و دریافت جایزه گلدن گلوب برای فیلم معاون شد و برای بازی در این نقش بسیار مورد تحسین قرار گرفت نیز به هیچ وجه در کلاس‌های بازیگری شرکت نکرده است. او در سن ۱۶ سالگی مدرسه را ترک کرد و استعدادش در بازیگری را دنبال کرد.او در ابتدا در تبلیغات تلویزیونی شرکت می کرد و به مرور توانست جایگاه خود را تثبیت کند و در سریال «آناستازیا» بازی کند و با فیلم «سرزمین دوردست» پا به عرصه سینما گذاشت.

بازیگران مشهوری که به کلاس بازیگری نرفته اند+تصاویر