به گزارش مهر، محمود ملاباشی صبح امروز در نشست خبری با اعلام این خبر به موارد دیگری در زمینه امور سازمان دانشجویان وزارت علوم اشاره کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان از قانونمند کردن برون‌سپاری خدمات دانشجویی به بخش غیر دولتی خبر داد و گفت: مشکل تمام دانشگاهها تا پایان سال در تولید غذای دانشجویی به علت برون سپاری غذا حل می شود.

وی در ادامه ارائه گزارش از فعالیتهای سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد که ۲ آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر و شورای صنفی تا پایان سال جای به دانشگاهها ابلاغ خواهد شد.

معاون وزیر علوم در بخش دیگر سخنان خود به ارائه آماری از سایر بخشهای سازمان امور دانشجویان از جمله تعداد مدارک دانشگاهی ارزیابی شده، تعداد دانشجویان بورس داخل و خارج نیز اشاره کرد.

به گفته ملاباشی، آمار بورسیه داخل در سال جاری ۴ هزار و ۴۷۴ نفر و آمار بورسیه خارج از کشور ۴۱۹ نفر است.

رئیس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد که در حال حاضر ۳۵ دانشگاه کشور پردیس شهدا دارند و سایر دانشگاهها نیز در حال ساخت پردیس‌ هستند.

ملاباشی به تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج با هزینه شخصی نیز اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۶ هزار و ۹۵۳ دانشجو با هزینه شخصی در حال تحصیل هستند و تاکنون ۹ هزار و ۸۹۲ مدرک دانشگاهی ارزشیابی شده و ۱۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی غیرایرانی نیز در کشور تحصیل می کنند.