جزئیاتی جدید از سریال برادر با بازی علی نصیریان

جلیل فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  درباره حضورش در سریال تلویزیونی «برادر جان» گفت: در این سریال در نقش بارفروش میدان تره‌بار، بازی می‌کنم. این فرد دوست علی نصیریان است و اگرچه اختلاف سنی من و علی نصیریان چیزی حدود ۲۰ سال است، ولی وی به عنوان بازیگر پیشکسوت من را به دوستی پذیرفته است.

وی در توضیحات تکمیلی بیان کرد: برای بازی در «برادر جان»، بعد از مدت‌ها ریشم را تراشیده‌ام و از ویژگی‌های مهم نقشی که ایفا می‌کنم این است که بیشترین کار من در همان میدان تره‌بار است.

این بازیگر درباره کوچک یا بزرگ بودن نقشش در «برادر جان» که قصه‎ای خانوادگی دارد اظهار کرد: زیاد برایم کوچک یا بزرگ بودن نقش اهمیت ندارد بلکه به تاثیرگذار بودن آن اهمیت می‌دهم. گاه می‌بینیم که یک بازیگر در جریان سریال، فیلم سینمایی یا تئاتر مدام نقش دارد و دیده نمی‌شود، اما گاهی یک نفر در سه یا پنج سکانس بازی می‌کند و نقشی کوچک دارد که بسیار تاثیرگذارتر است.

وی تاکید کرد: قصه باید چارچوب داشته باشد و تعلیق‌های آن به گونه‌ای باشد که مردم آن سریال را دنبال کنند وگرنه دیده شدن تصویر در تلویزیون تاثیری نخواهد داشت و خسته‌کننده می‌شود.

فرجاد درباره همکاری با مارال فرجاد در «برادر جان» بیان کرد: سال گذشته هم همکاری با دخترم در سریال تلویزیونی «رهایم نکن» که در ماه رمضان پخش شد، داشتم. در این سریال به عنوان پدر مارال فرجاد بازی می‌کردم و به قدری از بازی دخترم لذت بردم که بازی‌اش را به وی تبریک گفتم.

وی افزود: هنوز سریال «برادر جان» را ندیده‌ام و نمی‌دانم بازی مارال فرجاد چطور بوده، اما به نظرم اگر همان چهار قسمتی که در سریال سال گذشته داشت را در «برادر جان» هم بازی کند، باز هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بازیگر «برادر جان» در پیش‌بینی میزان استقبال تماشاگران از این سریال تلویزیونی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم «برادر جان» قصه‌ای است که گیرایی زیادی خواهد داشت و مردم آن را بپسندند.

لازم به ذکر است، در سریال «برادر جان» که طی ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد نیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده و برای این ملودرام اجتماعی و مذهبی به ایفای نقش می‌پردازند.