بازیگران دو نقش اصلی فیلم پرطرفدار معرفی شدند

بازیگران دو نقش اصلی فیلم بعدی جیمز باند معرفی شدند و همان طور که از قبل روشن بود دنیل کریگ، بازیگر بریتانیایی برای پنجمین بار نقش جیمز باند را ایفا خواهد کرد و حضور رامی مالک، بازیگر برنده اسکار در نقش شخصیت شرور فیلم نیز قطعی شد.

رامی مالک برای بازی در نقش فردی مرکوری در فیلم «راپسودی بوهمی»، اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دریافت کرده است.

این در حالی است که هنوز اسم فیلم بعدی «جیمز باند» اعلام نشد و از این فیلم هنوز به عنوان «باند ۲۵» یاد شده است.

سازندگان جیمز باند با انتشار ویدئویی از زبان باربارا بروکولی تهیه کننده قول داده‌اند که یک ماجرای کاملاً متفاوت را روایت کنند. وی در این ویدئو گفت داستان در حالی شروع می‌شود که باند در حال خدمت نیست و در تعطیلات به سر می‌برد. او دارد در جامائیکا استراحت می‌کند که یکی از دوستان قدیمی‌اش به نام فلیکس لیتر از سازمان سیا از او درخواست کمک می‌کند. مأموریت او نجات دانشمندی است که ربوده شده و به نظر می‌رسد بسیار خائنانه‌تر از آنچه می‌توان انتظار داشت، باشد. این جیمز باند را به سوی یک تبهکار اسرارآمیز که به تکنولوژی جدید و خطرناکی مسلح است، می‌کشاند.

به نظر می‌رسد رامی مالک باید نقش آدم شرور اسرارآمیزی را بازی کند که به تکنولوژی خطرناک جدیدی مسلح است.

جیمز باند مأمور ۰۰۷ در این فیلم بار دیگر در تلاش است تا جهان را از یک دشمن تخیلی نجات دهد.

وقتی این ویدئو ساخته شد مالک در حال کار در نیویورک بود و نتوانست به بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم برای ساخت این پرومو در بنیاد ایان فلمینگ در جاماییکا ملحق شود، اما او گفت مطمئن است که آقای باند نمی‌تواند به راحتی از دست چنین دشمنی خلاص شود.

با این حال در این پرومو هیچ خبر دیگری از داستان فیلم ارائه نشده است.

نائومی هریس نیز قرار است در نقش مانی‌پنی در فیلم ظاهر شود. حضور رالف فاینس و بن ویشاو نیز در نقش‌های «ام» و «کیو» و روری کینر تأیید شده است.

از جمله بازیگران جدید دیگری که در این فیلم حضور دارند می‌توان به لاشانا لینچ و بیلی مگ‌نوسن اشاره کرد. لیا سدو بازیگر شناخته شده فرانسوی که نقش مدلین سوان روانشناس را بازی کرد در این فیلم نیز حضور دارد.

فیبی والر بریج، بازیگر، نویسنده و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی یکی از نویسندگان تازه‌ترین فیلم جیمزباند خواهد بود. وی پس از جوانا هاروود، دومین نویسنده زن در تاریخ تولید فیلم‌های جیمز باند است.

نیل پورویس، رابرت وید و اسکات برنز از جمله نویسندگان دیگر بیست و پنجمین فیلم جیمز باند هستند.

پس از کناره گیری دنی بویل از این پروژه، کری جوجی فوکوناگا که سازنده فصل نخست «کاراگاه حقیقی» بود، کارگردانی فیلم را برعهده گرفت. وی گفت همه امیدش این است که فیلم بعدی جیمر باند یک فیلم واقعاً بزرگ باشد.

لوکیشن‌های این فیلم شامل لندن، ایتالیا و نروژ است و این فیلم ۸ آوریل ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌شود.