یک دوربین مخفی متفاوت روی آنتن شبکه3

میثم عبدی بازیگر برنامه «مخفیلم» در شبکه سه سیما درباره این مجموعه گفت: این برنامه نوعی دوربین مخفی است که روال آن با دوربین مخفی‌های معمول فرق دارد.

وی ادامه داد: درواقع ما سه مجری هستیم که بر اساس یک موضوع مشترک دوربین مخفی‌های خود را تهیه می‌کنیم و بعد در استودیوی برنامه درباره آنها و واکنش‌های مردم حرف می‌زنیم.

عبدی درباره این برنامه و اینکه چقدر تلاش می‌شود تا کار لوده و سطحی نباشد، توضیح داد: این برنامه تیمی دارد که دغدغه اجتماعی دارند و نمی‌خواهند کار به سمت لودگی برود. من نمی‌توانم خودم از برنامه‌مان تعریف کنم و یا آن را قضاوت کنم ولی تلاش ما این بود که کار لوده نباشد و به لحاظ اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشد.

این گوینده رادیو اضافه کرد: ممکن است کار در بخش‌هایی از ایده آل خود ما هم خارج شده باشد اما چون من بازیگر تئاتر هم هستم می‌دانم که نمی‌توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.

وی در پایان درباره طنز و کمدی‌های لوده در تلویزیون بیان کرد: بخشی به دلیل فضای بسته است، کار کمدی شوخی با موضوعاتی است که به لحاظ سیاسی و اجتماعی تابو هستند و زمانیکه فرد نتواند با این مسایل شوخی کند کارش به لودگی می‌زند چون می‌خواهد مخاطبش را حفظ کند.