بعداز حسین سازور و سعید حدادیان حاج منصور ارضی در واكنش به بخشنامه مركز امور مساجد مبنی بر جلوگیری از برهنه شدن در مساجد برای عزاداری گفت : بعضی افراد در این یكی دو روزه حرفهایی زدند كه ما پیگیر شدیم و ثابت شد كه این مسئولی كه آن بخشنامه را تنظیم كرده اصلا حوزه نرفته است.

به گزارش مشرق منصور ارضی ظهر امروز سه شنبه در خلال مراسم دعای عرفه در صنف لباس فروش ها، با رهنمود دادن به علمای اعلام گفت: در سفر حضرت آقا به قم ایشان صحبتهایی ایراد فرمودند که بسیارمهم است که همه باید در مطالبات رهبری دقت داشته باشند.حوزه های ما نسبت به تربیت شاگردان با سواد باید قوی تر عمل کند و خدایی ناکرده افراد بی سواد از حوزه ها بیرون نیاید.

وی در واکنش به بخشنامه مرکز امور مساجد مبنی بر جلوگیری از برهنه شدن در مساجد برای عزاداری گفت: بعضی افراد در این یکی دو روزه حرفهایی زدند که ما پیگیر شدیم و ثابت شد که این مسئولی که آن بخشنامه را تنظیم کرده اصلا حوزه نرفته است و نتیجه این می شود که به امام حسین(ع) و نوکر و دستگاه امام حسین(ع) اهانت می شود.این افراد دلهایشان برگشته و به این نکته که دین خدا بر همین عزاداریها پاربرجاست توجه ندارند.

این مداح مشهور نسبت به هوشیاری در مورد ماجرای فتنه سال گذشته گفت: عزیزان بدانید هنوز آتش فتنه خاموش نشده است و سران فتنه هنوز آزاد هستند.
وی افزود:امور مساجد در دوران فتنه تا به حال یک اطلاعیه بر علیه فتنه گران صادر نکرده است که اعلام کند ما مخالف سران فتنه هستیمو کار به جایی رسید که مقام معظم رهبری به تنهایی جلو آمدند و الحمدلله حتی مداحان چه در روز عاشورا و چه دیگر ایام برای یک لحظه از صحنه عقب نشینی نکردند.

منصور ارضی در ادامه گفت: چرا حضرت آقا فرمودند ایرانی ها باید ۹ دی و عاشورا رابزرگ بدارند و از آن مواظبت کنند؟ برای اینکه دشمنان بدانند ما حسینی هستیم و باید مجالس حضرت اباعبدالله(ع) را بهتر و محکمتر از گذشته با اشعار خوب با مضامین ارزشمند و مقتل خوانی صحیح گرم و حفظ کرد و دور از چشم نامحرمان باید لخت شوید و سینه بزنید تا چشم دشمنان اسلام و انقلاب کور شود.
حاج منصورارضی در خاتمه اظهار داشت:دو ماه پیش من اعلام کردم که سران فتنه نقشه کشیده اند که هیئتی ها را بر هم بزنندو نفاق و دشمنی را در بین هئیتی ها بوجود بیاورند، چون این هیئتی ها بودند که در مقابل فتنه گران ایستادند و آنها را در هم کوبیدند، لذا نقشه کشیدند از کانال هئیت وارد شوند و متاسفانه در این میان یک عده هم گول خوردند.

اظهارات منصور ارضی در حالی است که حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چنین بخشنامه ای را ابلاغ کرد و در همین بخشنامه به مساجد اعلام کرد، سخنرانانی بیاورند تا ابعاد فتنه ۸۸ را در محرم تشریح کنند.