آیا نقش حضرت موسی (ع) را چهره‌ای مطرح بازی می کند؟

احمد میرعلایی تهیه کننده پروژه «موسی(ع)» در خصوص آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه گفت: درمان جمال شورجه همچنان در منزل ادامه دارد و خدا را شکر حال وی بسیار خوب است. من دیروز عصر به ملاقات وی رفتم و حالش بسیار خوب بود.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت فعلی جمال شورجه نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است اما در هر صورت سیر درمان باید به صورت کامل طی شود تا نتیجه مثبت درمانی در انتها حاصل شود. خوشبختانه مسیر درمان مسیر بسیار خوبی است و خود شورجه نیز از لحاظ روحی وضعیت بسیار خوبی داشته و در درمان همکاری کامل را انجام می‌دهد. 

تهیه کننده پروژه «موسی(ع)» درمان بیماری شورجه را مسیری طولانی خواند و اذعان کرد:  بالاخره نباید فراموش کنیم که درمان چنین بیماری‌هایی مسیر راحتی ندارد و زمان بر است اما شکر خدا وی به شدت از وضعیت درمان راضی و خوشحال است.

وی درباره تشخیص پزشکان درباره زمان تقریبی بهبود کامل شورجه تاکید کرد: پزشکان می گویند که اینگونه بیماری‌ها بسته به شرایط جسمی و روحی روند درمانی متفاوتی را می‌طلبد و نمی‌توان زمان دقیقی در قبال بهبود اعلام کرد اما با توجه به شرایط خوب فعلی شورجه در حافظه، تکلم و همکاری زمان بهبود خیلی زودتر از زمان همیشگی خواهد بود.

این تهیه کننده تلویزیون درباره آخرین مراحل ساخت پروژه موسی (ع) اظهار کرد: سریال موسی (ع) زیر نظر جمال شورجه با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. ارتباط وی با دستیارانش به طور کامل برقرار است و کارهای ابتدایی تولید به درستی در حال انجام است.

وی درباره مراحل ساخت دکور پروژه موسی افزود: از همان ابتدا شهرک سینمایی دفاع مقدس به عنوان مکان اصلی دکور سریال موسی در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم هم اکنون در حال انجام است. البته بخشی از فیلمبرداری پروژه هم در شهرها و مکان‌های دیگر انجام خواهد شد.

میرعلایی درباره نحوه انتخاب بازیگران سریال موسی (ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگران سریال ادامه دارد و شورجه هم کاملاً مشورتی این مقوله را پیش می برد. بحث فراخوان برای بازیگران جدید همچنان بر قوت خود باقی است و ممکن نقش حضرت موسی (ع) را چهره‌ای مطرح و یا بازیگری جوان بازی کند که هنوز هیچکدام قطعی و صد در صد نیست.