کارگردان رابین هود،به دنبال ساخت قسمت جدید «بیگانه»

دنباله‌ای از فیلم سینمایی «بیگانه: پیمان» توسط ریدلی اسکات نویسندگی و کارگردانی خواهد شد. این فیلم در ژانر علمی تخیلی و ترسناک است که نسخه اولیه آن در سال ۱۹۷۹ به همین نام منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت؛ این خبر در مراسم چهل سالگی این فیلم تایید شد.

گفته می‌شود این فیلم که قرار است با نام «بیگانه: بیداری» منتشر شود به صورت یک پیش درآمد از این مجموعه سینمایی خواهد بود و به همین خاطر شاهد حضور دوباره مایکل فاسبندر، کاترین واترسون ودنی مکبرید خواهیم بود. علاوه بر این فیلم قرار است دو پیش درآمد دیگر از این فیلم سینمایی پرفروش ساخته شود.فیلم «بیگانه: پیمان» در گیشه فروش دو برابر بودجه‌ای که به خود اختصاص داده بود فروش کرد، اما به نسبت قسمت قبلی این مجموعه سینمایی در سال ۲۰۱۲ به نام «پرومته» افت فروش ۲۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

داستان این فیلم به این صورت است که گروهی از انسان‌ها با سفیه‌های خود بر روی سیاره‌ای نا معلوم فرود می‌آیند و ماجراجویی ترسناکی را آغاز می‌کنند و در ادامه به موجودات فضایی بر می‌خورند که توسط یک ربات انسان نما ساخته شده است تا انسان‌ها را نابود کند.

طی هفته‌های گذشته بحث‌هایی در مورد آینده این فیلم سینمایی مطرح شده است چرا کمپانی فاکس قرن بیستم قسمت‌های گذشته فیلم بیگانه را منتشر کرده است و در این میان دیزنی به دنیال آن هست که حق توزیع و انتشار قسمت‌های جدید را تصاحب کند.