ماجرای تهدید هواداران جانی دپ و سازندگان «دزدان دریایی کارائیب»

طرفداران فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» به شدت خواهان بازگشت جانی دپ برای بازی در نقش جک اسپارو به این فیلم هستند.

سال گذشته گفته می‌شد که جانی دپ از ایفای این نقش کنار گذاشته شده است، اما هنوز دیزنی با این بازیگر پای میز مذاکره ننشسته‌اند. استوارت بیتی، نویسنده نسخه ابتدایی این فیلم، متذکر شده بود که دپ، دیگر هیچ نقشی در قسمت‌های آینده این مجموعه سینمایی حضور نخواهد داشت.

اما در این روز‌ها که جمع آوری امضا آنلاین رواج پیدا کرده، تعداد ۱۳ هزار امضا نیز از طرف طرفداران این فیلم روی بازگشت جانی دپ به این فیلم پافشاری می‌کنند. آن‌ها معتقدند که جانی دپ فضا و لحظات به یاد ماندنی را در این فیلم خلق کرده است و نمی‌توانند قسمت‌های آینده این فیلم را بدون جانی دپ تصور کنند، همچنین گفته می‌شود طرفداران این فیلم سینمایی مدعی شده‌اند در صورت عدم حضور جان دپ این فیلم را هرگز نخواهند دید.

اما در این بین نیز تعداد زیادی معتقد هستند که چرا جانی دپ باید برای ایفای این نقش بازگردد؟ این موضوع بیشتر به خاطر مشکلات شخصی جانی دپ است که در چند وقت اخیر به دلیل اختلافات و درگیری‌هایی که با آمبر هرد همسر سابقش داشته، گریبان گیر وی شده است.

فیلمی که قرار است با نام این مجموعه فیلم سینمایی منتشر شود، ساخت مجدد است و دنباله قسمت‌های پیشین نخواهد بود و داستان مختص به خودش را روایت می‌کند. جانی دپ البته در آینده مجموعه فیلم‌های سینمایی «موجودات اعجاب انگیز» و یک فیلم دیگر به نام «میناتاما» را در پروژه‌های آتی خود می‌بیند.