سریالی تاریخی عاشقانه به شبکه نمایش خانگی می رود

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود در حوزه نمایش خانگی گفت : این روز‌ها در حال نگارش فیلمنامه اثری در حوزه نمایش خانگی با نام « آهوی من مارال » هستیم که شامل دو قسمت ۱۵ و ۳۰ قسمتی است که در صورت استقبال مخاطب از ۱۵ قسمت ابتدایی تولید ۳۰ قسمت بعدی را آغاز خواهیم کرد.

اخبار فرهنگ و هنر_ وی با اشاره به قصه این مجموعه بیان کرد: ناصرالدین شاه برای تفریح به شکارگاهش که سمت زادگاهش است، می‌رود و با دختری به نام مارال آشنا می‌شود. در پی این جریان از مباشر‌های خود می‌خواهد او را به به کاخش بیاورند اما دختر توسط نامزدش متواری می‌شود و ....

این کارگردان در خصوص لوکیشن‌های مجموعه «آهوی من مارال» عنوان کرد: لوکیشن‌ها در ایران و ترکیه خواهد بود که در بخش ایران از برخی کاخ‌ها، شهرک سینمایی و لوکیشن‌های شهر تبریز بهره می‌بریم.

غفارزاده درباره بخش نویسندگی اثر بیان کرد: تیم نویسنده شامل سه نفر است که در بخش‌های نگارش ساختار، روایت و شخصیت‌ها و دیالوگ نویسی فیلمنامه فعالیت دارند. یک بخش تحقیقی دوماهه نیز سپری شده و از آنجایی که اولین اثر تاریخی من محسوب می‌شود از کارگردان‌های فعال و صاحب نام این حوزه مشورت و کمک گرفته خواهد شد.

این کارگردان اظهار داشت: فیلمبرداری بخشی از قسمت اول این سریال در ترکیه است که مذاکراتی با عوامل و بازیگران آن انجام شده و از دکور‌های آن جا نیز استفاده می‌کنیم.

وی افزود: به محض آماده شدن نگارش چند قسمت ابتدایی و گرفتن مجوز‌های مربوط و لازم، تولید آغاز می‌شود و با برنامه ریزی که انجام دادم امیدوارم پس از ساخته شدن پروژه سینمایی مشترک با اروپا و یک کشور دیگر، بتوانم ساخت «آهوی من مارال» را آغاز کنم.

غفارزاده گفت: پیش‌تر بنا بود این سریال در سال گذشته به تولید و ساخت برسد، اما با توجه به ساخت فیلم «ترانه عاشقانه برایم بخوان» به تعویق افتاد.

گفتنی است مهرداد غفارزاده فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» در نوبت اکران دارد.