برنامه های شبکه سه در تابستان/ «عصر جدید» و یک سریال طنز روی آنتن

محسن یزدی قائم مقام شبکه سوم سیما با حضور در برنامه «به خانه برمی گردیم» گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان در نظر گرفته ایم.

اخبار فرهنگ و هنر_ وی با بیان اینکه  رسانه ملی  در بخش ورزش و سرگرمی دورترین نقاط ایران را نیز در نظر گرفته است و احساس مسئولیت داریم،گفت:برنامه «عصر جدید» و «ستاره ساز» را برای تابستان تدارک دیده ایم. خوشبختانه «عصر جدید» پر مخاطب‌ترین برنامه سیما است و مخاطبان استقبال خوبی از آن کرده اند.

قائم‌مقام شبکه سه عنوان کرد: برنامه «میدان انقلاب» در حوزه سیاسی از شبکه سه پخش می‌شود همچنین پیشنهاد می‌کنم مخاطبان و جوانان که سوالات بسیار در ذهن خود دارند یک بار هم شده برنامه «بدون توقف» را تماشا کنند چرا که به صورت صریح پاسخگوی سوالات است.

وی افزود: در حوزه سریال سازی هم کار‌های خوبی انجام شده و بعد از سریال موفق «گاندو» با یک سریال طنز میزبان مخاطبان هستیم البته سریال «گاندو» به دلیل پرداختن به مسئله روز جامعه اتفاق خوبی را رقم زده است.

یزدی گفت: از بینندگان شبکه‌های سیما می‌خواهم به مستند توجه کنند چراکه مستند‌های خوبی را در سیما تدارک دیده ایم البته شبکه سه در کنداکتور بعدازظهر خود یک مستند پخش می‌کند.

وی گفت:برنامه «حالا خورشید» و«سلام صبح بخیر» هر دو در تابستان البته با شکل و شمایلی جدید به روی آنتن خواهند رفت.