آخرین وضعیت باکس آفیس هالیوود/ "مرد عنکبوتی" همچنان یکه تازی می کند

جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی مقتدرانه و یکه تازی فیلم سینمایی مرد عنکبوتی در اولین هفته اکران منتشر شد.

اخبار فرهنگ و هنر_ نسخه جدید فیلم سینمایی مرد عنکبوتی با نام فرعی "دور از خانه" توانست رقبای سرسختی همچون انیمیشن "داستان اسباب بازی" و فیلم ترسناک "آنابل" به راحتی پشت سر گذاشته و نزدیک به دویست میلیون دلار بفروشد.

 

مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی-دور از خانه

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی - دور از خانه» جدیدترین ساخته کمپانی مارول استودیو توانست در نخستین هفته از اکران خود در سینماهای امریکا با فروشی معادل ۱۸۶ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس هالیوود شود. 

موفقیت مرد عنکبوتی در گیشه سال رویایی برای کمپانی مارول رقم زده است، پیش از این دو ساخته دیگر مارول، "اونجرز" و "کاپیتان مارول" جزو پرفروش‌های سال هستند، اونجرز با فروشی معادل ۸۴۵ میلیون دلار و کاپیتان مارول با فروشی معادل ۴۲۶ میلیون دلار رتبه‌های اول و دوم سینمای امریکا در سال ۲۰۱۹ را در اختیار دارند.

«مرد عنکبوتی-دور از خانه» اثری ابرقهرمانی به کارگردانی جان واتس و نویسندگی کریس مک‌کنا و اریک سامرز است که بر پایهٔ شخصیت خیالی مرد عنکبوتی از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. همچون نسخه قبلی مرد عنکبوتی با نام "بازگشت به خانه" کارگردانی فیلم جدید را نیز "جان واتس" بر عهده گرفته است. فیلمنامه براساس داستان کمیک بوکی مرد عنکبوتی نوشته "استن لی" به نگارش در آمده است.

این فیلم به عنوان دنباله‌ای بر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) محسوب می‌شود و همچنین بیست‌وسومین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. از بازیگران فیلم می‌توان به تام هالند، مایکل کیتون، مریسا تومی، زندیا و جیک جیلنهال اشاره کرد. در این قسمت پارکر و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به اروپا سفر می‌کنند.

داستان اسباب بازی ۴ صدرنشین باکس آفیس شد/شروع ناامید کننده عروسک قاتل در گیشه//////////////////دوشنبه

داستان اسباب بازی ۴

انیمیشن سینمایی "داستان اسباب بازی ۴" در سومین هفته از اکران با فروشی معادل ۳۴.۳ میلیون دلار توانست رتبه دوم جدول فروش سینما‌های جهان را به دست آورد.

فیلمبرداری نسخه چهارم انیمیشن محبوب و پرفروش "داستان اسباب بازی" با حضور و صداپیشگی "تام هنکس" ۱۴ ماه مارس سال جاری میلادی آغاز شد. انیمیشن "داستان اسباب بازی ۴" به کارگردانی مشترک "جان لستر" و "جاش کولی" ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شد.

این انیمیشن به عنوان نسخه چهارم یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های معاصر است و در نسخه چهارم به ادامه داستان "وودی" و "باز" می‌پردازد. فیلمنامه این نسخه را "جان لستر" بر اساس رمان "آندرو استانتون" نگاشته است.

در این نسخه این دو شخصیت اصلی به دنبال راهی برای خلاص شدن از وضعیت فعلی خود در جستجوی شخصی به نام "بو پیپ" هستند.

"تام هنکس"، "جان کوژاک"، پاتریسیا آرکوتی"، "آنی پات" و "جودی بنسون" صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. در این نسخه از انیمشین "داستان" اسباب بازی" به احتمال فراوان "جود لاو" نیز صداپیشگی خواهد کرد.

https://moviemag.ir/images/phocagallery/9019/Yesterday/thumbs/phoca_thumb_l_4.jpg

دیروز

فیلم سینمایی دیروز به نویسندگی "ریچارد کورتیس" و کارگردانی "دنی بویل" اکران بین المللی خود در سینماهای کشور را از دو هفته گذشته آغاز کرده و در دومین هفته از اکران با فروشی معادل ۱۰.۸ میلیون دلار رتبه سوم جدول فروش سینمای هالیوود را از آن خود کرده است. 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: یک موزیسین متوجه می شود که او تنها کسی در کره زمین است که توانایی یادآوری گروه بیتلز ها را در دورانی دارد که ظاهراً آنها هرگز وجود نداشته اند!.

عروسک ترسناک به خانه باز می‌گردد/فیلمبرداری آنابل ۳ به اتمام رسید/////////////////شنبه

آنابل به خانه می‌آید

قسمت سوم فیلم وحشتناک «آنابل» یکی از موفق‌ترین آثار سینمای وحشت در دومین هفته از اکران خود با دو پله سقوط و با فروشی ۹.۸ میلیون دلار رتبه چهارم باکس آفیس را به ثبت برساند. 

آنابل سه به کارگردانی «گری دابرمن» و نویسندگی مشترک «گری دابرمن» و جیمز وان از ۳ جولای سال ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را توسط برادران وارنر و نیو لاین سینما آغاز کرده است.

داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است. در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

آنابل والیس بازیگر انگلیسی تبار سینما در نقش اصلی فیلم بازی کرده است. وارد هورتون که چندی قبل "گرگ وال استریت" را به روی پرده سینما‌ها داشت، نقش مقابل او را به عهده دارد. علاوه بر این دو بازیگر مکینا گریس، مدیسون آیسمن و کیتی سرایف همراه پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در نقش‌های اد و لورن وارن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگر فیلم پسران بد غول آبی رنگ سینمای هالیوود می‌شود/////////////////سه شنبه

علاءالدین

فیلم سینمایی "علاءالدین" به کارگردانی "گای ریچی" و بازی ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو در هفتمین هفته از اکران با فروشی معادل ۷.۶ میلیون دلار رتبه پنجم باکس آفیس را به دست آورد.

"جان آگوست" نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس داستان اصلی علاالدین بر عهده داشته و "گای ریچی" کارگردانی آن را انجام خواهد داد. این فیلم به نوبه بسیاری از کارشناسان موفق ترین نسخه از علاءالدین خواهد شد. ران کلمنتس، جان ماسکر، تد الیوت، تری روسیو، آنتوان گالان نویسندگانی هستند که نسخه های متفاوتی از علاءالدین را نگاشته اند و جان آگوست از همه آنها برداشت شخصی خود را برای نگارش فیلمنامه انجام داده است.

مینا مسعود، نیومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر اسمیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی مانند قاپ‌زنی، قفل، انبار و دو بشکه باروت، راک‌ان‌رولا و شرلوک هلمز شناخته می‌شود.

ریچی بعد از اینکه فیلم بوچ کسیدی و ساندنس کید را در بچگی دید تصمیم گرفت که در آینده فیلم‌ساز شود. ریچی هیچ تحصیلات آکادمیکی در زمینهٔ فیلم‌سازی نداشته و تحصیل را خسته‌کننده می‌دانسته است.

دردسرهای تازه حیوانات خانگی به هالیوود رسید

همچنین فیلم‌های "میدسامر" با فروشی معادل ۶.۶ میلیون دلار، "ژندگی پنهان حیوانات خانگی" ۴.۸ میلیون دلار، "مردان سیاهپوش با ۳.۶ میلیون دلار، اونجرز با فروشی معادل ۳.۱ میلیون دلار و مرد راکتی با ۲.۸ میلیون دلار رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود را را در اختیار دارند.