به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از ستادخبری نخستین جشنواره مد و لباس فجر در این مراسم که با حضورسید محمد حسینی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی ، شاه آبادی معاون هنری وزارت ارشاد، کیوان سهرابی دبیراجرایی جشنواره و جمعی ازمسئولان و هنرمندان برگزار می شود .

کیوان سهرابی دبیراجرایی این جشنواره دراین باره گفت: دراین مراسم علاوه براعطای جایزه به برگزیدگان این جشنواره و سخنرانی های وزیر ومعاون هنری و دبیر، فیلمی مستند درباره جشنواره پخش خواهد شد.
وی افزود: اما ویژه برنامه این مراسم اجرای زنده موسیقی توسط چند گروه نامدار موسیقی است که طرفداران بسیاری دارد اما اجازه دهید نام آنان را اعلام نکرده و مخاطبان رادر سالن برگزاری مراسم غافلگیر کنیم.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و لباس فجرادامه داد: برای مراسم اهدای جایزه برگزیدگان نیز برنامه ویژه ای تدارک دیده ایم که برای نخستین باردر این جشنواره برگزار می شود.
سهرابی با بیان این که تغییری در جوایز برگزیدگان این جشنواره صورت نگرفته و ما به قول خود وفا خواهیم کرد، گفت: همان گونه که پیش از این اعلام شده، جایزه برگزیدگان جشنواره درسه بخش مانتو وچادر و مقنعه و البته پژوهش به مبلغ ۵ تا ۵۰ میلیون ریال به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
سهرابی با موفقیت آمیز خواندن نخستین جشنواره مد و لباس خاطر نشان کرد: خوشبختانه مطابق آمار، استقبال مخاطبان وهنرمندان ازاین جشنواره بسیار چشم گیر بوده و مدل ها و طرح های هنرمندان این جشنواره مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است.
وی افزود: البته ما در آغاز راه هستیم و بی تردید تجربه سی ساله جشنواره هایی مانند فیلم و تئاتر را پشت سرخود نداشته ایم که امید است در طول سال ها هر سال بهتر از سال گذشته ظاهرشویم.
گفتنی است مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مدو لباس فجر روزشنبه۲۰ اسفند ماه راس ساعت ۱۸ در تالار وحدت برگزار می شود.