ابوالقاسم طالبی به دنبال ساخت سریالی متفاوت

ابوالقاسم طالبی، پیرامون ساخت فیلم جدید خود برای جشنواره فیلم فجر سی و هشتم گفت: در حال حاضر درگیر ساخت سریالم هستم و هیچ برنامه‌ای برای ساخت اثری سینمایی و حضور در جشنواره فیلم فجر ندارم، خبری مبنی ساخت فیلمی از من منتشر شده اما فعلاً خبری از ساخت اثر سینمایی نیست.

اخبار فرهنگ و هنر _ وی با اشاره به گفت‌وگوی جهانبخش سلطانی مبنی بر ساخت فیلمی به کارگردانی وی افزود: من برای سریال با الماسی صحبت کرده بودم و صحبت از فیلم سینمایی نبود، به احتمال فراوان وی با توجه به مشغله‌های کاری سینمایی و یا تلویزیونی بودن اثر را به اشتباه متوجه شده است. 

کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» درباره آخرین مراحل ساخت سریال خود تاکید کرد: به یاری خدا با اتمام مراحل نگارش فیلمنامه، پیش تولید این سریال مدتی است که آغاز شده و گروه تمام تلاش خود برای تولید اثری مطلوب را انجام خواهد داد.

وی درباره مضمون این اثر اضافه کرد: این سریال نسبت به آثار پیشین متفاوت بوده و با حال و هوای امروز ساخته می‌شود و به نوعی یک سریال با محوریت مسائل اجتماعی خواهد بود.

طالبی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود خاطرنشان کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که در حال حاضر وضعیت جسمانی‌ام بسیار خوب است. مدت زیادی از مشکلات قلبم گذشته و بسیار سر حال و خوب هستم.