بازگشت «مرد مورچه‌ای» به سینمای جهان

مارول قصد دارد قسمت سوم از مجموع «مرد مورچه‌ای» را بار دیگر به کارگردانی پیتون رید بسازد. پل راد نیز در نقش ابرقهرمان این فیلم بازی می‌کند و اوانجلینا لیلی و مایکل داگلاس نیز نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - این در حالی است که جزییات فیلمنامه این قسمت کاملا مخفی نگه داشته شده است، اما گقته می‌شود فیلم همچنان در قلمروی کوانتوم خواهد بود.

هنوز چیزی درباره زمان اکران این فیلم هم گفته نشده اما منابع می‌گویند این فیلم که کوین فیگی تولید آن را برعهده دارد در پایان ۲۰۲۰ فیلمبرداری می‌شود تا سال ۲۰۲۲ راهی سینماها شود.

این یکی از موارد نادری است که مارول کارگردان قسمت‌های پیشین را برای ساخت فیلم بعدی انتخاب کرده است. البته رایان کوگلر هم قرار است برای ساخت ادامه «پلنگ سیاه» برگردد.  مارول همواره از کارگردانی متفاوت برای قسمت‌های دیگر یک فیلم بهره گرفته است.

با این حال درباره رید، این استودیو معتقد است که او با جهان «مرد مورچه‌ای» ارتباط تنگاتنگ پیدا کرده و به همین دلیل می‌خواهد تا او را برای قسمت سوم این سه‌گانه بازگرداند.

درباره راد هم باید گفت که این پنجمین باری است که او در نقش یک قهرمان ظاهر می‌شود. او در دو فیلم قبلی «مرد مورچه‌ای» هم بازی کرده بود و در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز جلوی دوربین رفته بود.

فیلم اصلی «مرد مورچه‌ای» در سال ۲۰۱۵ معادل   ۵۱۹.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و قسمت دوم آن یعنی «مرد مورچه‌ای و زنبورک» نیز فروشی ۶۲۲.۷ میلیون دلاری را سال پیش ثبت کرد.