غوغای  "برد پیت" و "لئوناردو دی‌کاپریو" در سینمای جهان/ عکس

فیلم سینمایی "روزی روزگاری در هالیوود" جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو پس از نزدیک به گذشت از یک ماه اکران با فروشی معادل ۳۷۰ میلیون دلار در رتبه بیستم جدول فروش جهانی ایستاد.

اخبار فرهنگ و هنر - آخرین ساخته سینمایی "کوئینتین تارانتینو" به واسطه حضور برخی از بهترین بازیگران سینمای جهان یکی از آثار مطرحی است که از ۲۶ ماه ژولای ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود را آغاز کرده است. 

 

تصاویر تازه از فیلم تارانتینو منتشر شد/رویارویی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو////////////////////شنبه

روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

در آخرین ساخته تارانتینو جمعی از ستارگان هالیوود همبازی شده اند. "آل پاچینو"، "برد پیت"، "لئوناردو دی‌کاپریو" نام سه بازیگر مطرحی است که در این فیلم بازی داشته اند. 

"مارگارت رابی" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که تجربه‌های متفاوتی همچون "نقطه تمرکز"، "جوخه انتحار"، "گرگ وال استریت" و "تارزان" در کارنامه دارد نیز بازیگر نقش اول زن این فیلم است.

داکوتا جانسون، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، کلیف کالینز و مایکل مدسن از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در فیلم جدید کارگردان "بیل را بکش" به ایفای نقش پرداخته اند.

تصاویر تازه از فیلم تارانتینو منتشر شد/رویارویی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو////////////////////شنبه

کوئینتین تارانتینو چندی پیش در واکنشی جدید اخبار منتشر درباره ساخت فیلمی درباره خانواده چارلز منسن را رد کرد و گفت که این فیلم به اتفاقات سال ۱۹۶۹ می‌پردازد.