«نارگیل» به سینمای ایران می آید

سیدابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نارگیل» به کارگردانی سیدداوود اطیابی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، درباره زمان ساخت این فیلم سینمایی گفت: سید داوود اطیابی، برادر مسعود اطیابی است و قرار است هر ۲ این فیلم را کارگردانی کنند، از همین رو «نارگیل» طی چند روز آینده در تهران کلید می‌خورد.

اخبار فرهنگ و هنر - تهیه‌کننده فیلم‌های «تگزاس» و «تگزاس2» افزود: از آنجایی که ما پیش از این چند فیلم تجاری ساخته بودیم که اتفاقاً توانست به فروش خوبی برسند، تصمیم به ساخت یک فیلم کودک گرفتیم از همین رو «نارگیل» را با موضوع کودک می‌سازیم. هرچند می‌دانیم ممکن است به ضرر مالی منجر شود. در این مورد ما به برگشت سرمایه و سود هم فکر نمی‌کنیم.

عامریان عنوان کرد: ما در بخش خصوصی کار می‌کنیم و از کسی وامی نمی‌گیریم، با این وجود بعد از ساخت چند فیلم تجاری فکر کردیم لازم است یک فیلم کودک بسازیم. چرا که این ژانر همواره نادیده گرفته می‌شود و فکر می‌کنم این حق بچه‌های ایرانی است که فیلم کودکی داشته باشند.

این تهیه‌کننده در پایان بیان کرد: «نارگیل» یک فیلم رئال- عروسکی است که به طور کامل در تهران ساخته می‌شود ضمن اینکه این روزها مشغول مذاکره با بازیگران برای حضور در این فیلم هستیم.