تازه ترین خبرها از اکران فیلم «گودزیلا علیه کینگ»

مخاطبان باید مدت زمان بیشتری را برای جدال این دو هیولای سینمایی صرف کنند. برادران وارنر تاریخ انتشار فیلم دو شخصیت افسانه‌ای خود به نام « گودزیلا در برابر کونگ » را هشت ماه به عقب انداختند تا در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) شاهد اکران این فیلم باشیم.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم که قرار بود در ماه مارس اکران شود به کارگردانی آدام وینگراد ساخته خواهد شد که چهارمین فیلم از دنیای هیولا‌های افسانه‌ای است. اولین فیلم این شخصیت‌ها در سال ۲۰۰۴ با عنوان گودزیلا منتشر شد و بعد از آن در سال ۲۰۱۷ فیلم «کونگ:جزیره جمجمه» و در سال ۲۰۱۸ نیز فیلم «گودزیلا:پادشاه هیولا ها» اکران شدند.

در فیلم «گودزیلا علیه کینگ» که تلاقی داستان این دو شخصیت است بازیگرانی مانند الکساندر اسکارشگارد، میلی بابی براون، ربکا هال و برایان تایری نقش آفرینی می‌کنند و در دنیای جدال این دو هیولا حضور داند.

امسال فیلم سینمایی «گودزیلا:پادشاه هیولاها» اکران شده بود و ۳۸۵ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کرده بود که با توجه به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم، رقمی نا امید کننده محسوب می‌شود. اما هر دو فیلم «گودزیلا» با ۵۲۴ میلیون و «کونگ:جزیره جمجمه» با ۵۶۶ میلیون دلار موفقیت‌ بزرگی کسب کردند.

این فیلم در زمان اکران، با فیلم ابرقهرمانی «ابدی ها» از کمپانی مارول با نقش آفرینی آنجلینا جولی، ریچارد مدن و کمیل نانجیانی رقابت خواهد کرد چرا که دو هفته زودتر و در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) اکران خواهد شد.