مگر معرفی چهره جدید به تلویزیون اشکال دارد؟!/ عکس

رضا جودی تهیه‌کننده سریال « زیر همکف »، درباره دلایل انتخاب هومن شاهی برای بازی در این مجموعه تلویزیونی، گفت: ما یک سریال ساختیم که چند بازیگر دارد و آقای شاهی هم یکی از آنهاست. معرفی چهره جدید به تلویزیون چه اشکالی دارد؟ آقای شاهی قبلاً در فضای مجازی و برنامه « خندوانه » فعالیت داشته است. الان هم در قاب تلویزیون قرار گرفته؛ ایراد این کار کجاست؟

اخبار فرهنگ و هنر - وی افزود: ما قبلاً در سریال « لیسانسه‌ها » تجربه معرفی چهره جدید را داشتیم. آقای هوتن شکیبا که تا آن موقع در تلویزیون بازی نکرده بودند را معرفی کردیم و دیدید که چطور در کارش درخشید؛ به نظرم شناسایی و ورود چهره جدید به تلویزیون هیچ اشکالی ندارد و اتفاقاً رویکرد خود من کار کردن با افراد جدید است.

تهیه کننده سریال‌های تلویزیونی، درباره مهارت هومن شاهی در عرصه بازیگری اظهار کرد: ما این بازیگر را انتخاب کردیم و در حال حاضر در سریال هم بازی می‌کند؛ اگر اهل این حرفه باشد در آن ماندگار می‌شود. مهارت او برای ما قابل قبول است.

مگر معرفی چهره جدید به تلویزیون اشکال دارد؟

وی خاطرنشان کرد: گلایه‌ای که آقای غلامحسین لطفی مطرح کرده اند باعث تعجب من است؛ زیرا او از لحاظ سنی متناسب با نقش‌های سریال‌ ما نیست؛ بنابراین بهتر است که دنبال چهره‌های نو باشیم. از طرفی آقای شاهی به تایید حراست سازمان صدا و سیما رسیده است.

هومن شاهی پیش از این در یک گروه موسیقی زیرزمینی فعالیت می‌کرد. سریال «زیر همکف» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی بهمن گودرزی هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.