فصل جدید «خانه ما» از جمعه روی آنتن شبکه نسیم

«خانه ما» با گذشت ۷ فصل تاکنون خانواده‌های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و شیراز را به چالش کشیده است و زمینه‌ساز نوعی رقابت در کنار معرفی راهکارهای اقتصادی شده است.

اخبار فرهنگ و هنر - عوامل این مجموعه این بار به مشهدالرضا رفته اند و قرار است بین سه خانواده برای یک ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت‌های مختلف رقابت برگزار شود.

برای این فصل از « خانه ما » ۱۵۰۰ خانواده مشهدی ثبت نام کردند و عوامل روند گزینش و مصاحبه با این خانواده‌ها را پشت سر گذاشتند.

یکی از سه خانواده شرکت کننده، از افغانستانی‌های مقیم مشهد هستند.

یک تفاوت این فصل در ساعت پخش آن است که این بار به جمعه‌ها موکول شده و هر هفته جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و شنبه‌ها ساعت۱ بامداد،  ۹صبح و ۱۵ بازپخش می‌شود.

عوامل «خانه ما» عبارتند از کارگردان: احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان: حسام اسلامی، تهیه‌کننده: حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری: محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران: سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه: مصطفی آتش مرد. محصول سازمان هنری رسانه ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.