پشت پرده حمله اصلاح طلبان به مهران مدیری

اخبار فرهنگ و هنر- «مهران مدیری» نامی آشنا برای اکثریت جامعه ایرانی است، او در تمام این سالها و در آثار طنزی که ساخته چه در تلویزیون که خاستگاه او بوده، چه در سینما و چه در شبکه نمایش خانگی نشان داده که همواره موضوعات اجتماعی برای او از اهمیت بالاتری برخوردار بوده‌اند.

به گزارش افکارنیوز، برنامه دورهمی هم به نوعی استندآپ کمدی به حساب می آید محبوبیت مدیری را دوچندان کرد زیرا که وی در این برنامه بی پروا تر از قبل انتقاد می کرد و از دل مردم سخن می گفت.

حاشیه سازی برای مهران مدیری

دورهمی 13فروردین مهران مدیری حواشی زیادی در پی داشت تا جایی که قرار بود پخش برنامه دورهمی بعد از آن ادامه پیدا کند اما جلوی آن را گرفتند و تا شب یلدای 98 دورهمی روی آنتن نرفت.

اما دورهمی یلدایی مهران مدیری اینبار برای وی دردسر ساز شد و باعث شد رسانه های اصلاح طلب با عناوینی همچون هنرمند سفارشی، شومن حکومتی، دلقک فرصت‌طلب و برخی روزنامه‌ها با تیترهایی نظیر دورهمی میلیاردی، مرد میلیارد تومانی و... به وی حمله کردند.

مهران مدیری

حمله‌ای که بیشتر از سمت و سوی طرفداران دولت بود و نشان می‌داد آنچه بیشتر این جماعت را عصبانی کرده، حرف‌هایی است که مدیری به روال همیشه زده است.

تکذیب دستمزد نجومی مهران مدیری

در همین رابطه یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما ماجرای دستمزد میلیاردی صداوسیما به مهران مدیری را تکذیب و تصریح کرد: اصلا طرح موضوع از پایه ایراد دارد. چون مهران مدیری با تلویزیون قراردادی ندارد. قرارداد او با تهیه کننده است و این تهیه کننده است که تعیین می‌کند چه دستمزدی به مجری خود بدهد.

وی ادامه داد: برای تهیه چنین برنامه‌هایی بودجه مشخص و معینی وجود دارد، قراردادهای شفافی امضاء می شود و غیرممکن است که یک مجری بتواند قرارداد دستمزد میلیاردی با تلویزیون ببندد. ضمن اینکه این نکته را فراموش نکنیم که حتی اگر این اتفاق بیافتد، میزان سودآوری مهران مدیری برای تلویزیون چندین برابر دستمزدی است که او می‌گیرد.

تهدید مهران مدیری توسط جریان سیاسی خاص

تهدید مهران مدیری

امیرعباس فخرآور فعال برانداز که مثل سایر عناصر اپوزیسیون از اقبال و توجه فوق العاده مردم ایران نسبت به برنامه دورهمی عصبانی است، پس از تهدید عاملان سریال پایتخت، این بار مهران مدیری و برنامه دورهمی را تهدید کرد.

عاقبت درافتادن مهران مدیری با اصلاح طلبان!

یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره حاشیه سازی اصلاح طلبان برای مهران مدیری نوشت:

 

طعنه مهران مدیری به بنزین

واکنش رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به هجمه های علیه مهران مدیری و برنامه دورهمی:

رنجبران مهران مدیری

چند سالی است که مدیری در مرز پختگی به اجرای برنامه «دورهمی» روی آورده است. برنامه ای در شبکه نسیم که رقیبی جدی برای شبکه های قدیمی تر به حساب می آید.

هرچند جای خالی این برنامه در سال گذشته عرصه را برای شبکه های دیگر باز کرد، اما شبکه نسیم نشان داد که هنوز می خواهد از کسی که با جعبه جادو به شهرت محبوبیت رسیده؛ همچنان استفاده کند و علی رغم شایعات باز هم این سلبریتی‌ میان سال را به خانه اول خود برگرداند.

اتفاقی که به مذاق برخی خوش نیامد و تلاش کردند با تیغی تیزتر و بی‌محاباتر و در فضایی غبارآلود و غیر شفاف او را مورد حمله قرار دهند!

بیشتر بخوانید

عاقبت انتقاد مهران مدیری از اصلاح طلبان! +عکس

 کنایه جالب «مهران مدیری» به ماجرای بنزینی روحانی/ فیلم

برخی طرفداران دولت و اصلاح طلبان از سخنان مهران مدیری به شدت عصبانی هستند زیرا تاب انتقادات در قالب طنز را ندارند.

کسانی که شعار آزادی را در دولت اصلاحات سر می دادند امروز با کوچکترین نقد یک کمدین به شدت از وی عصبانی شده و انواع هجمه ها را علیه وی به راه انداخته اند تا چهره مهران مدیری را تخریب کنند.