جشن دورهمی «میدونی» ها برگزار می شود

نشست خبری برنامه «میدون» با حضور هاشمی گلپایگانی تهیه کننده وعلیرضا یونچی، مینا مهرنوش داوران برنامه روز امروز برگزار شد.

اخبار فرهنگ و هنر - هاشمی تهیه کننده گفت: ویژه برنامه‌ای را بعد از پایان سری اول مسابقه «میدون» روز پنجشنبه برگزار خواهیم کرد، از ۱۰ تا ۱۸ نمایشگاه کارآفرینان را خواهیم داشت و شرکت کنندگان برنامه غرفه‌هایی را در این نمایشگاه خواهند داشت و محصولات خود را عرضه می‌کنند. از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ جشن مسابقه «میدون» با حضور مدیران و مسئولان برگزار می‌شود که این برنامه روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در محل سفارت سابق آمریکا در خیابان طالقانی برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با حضور در این محل از تجربیات این کارآفرینان بهره بگیرند.

امیدواریم برای نسل جوان شغل ایجاد کنیم

علیرضا یونچی پیرامون اهداف گفت: تلاش عوامل برای تولید مسابقه «میدون» اشتغال و کار آفرینی است و با توجه به همین رویکرد سازنده در برنامه حضو پیدا کردم. امید ما بر این است که برای نسل جوان شغل ایجاد کنیم.

کارشناس و داور مسابقه «میدون» اظهار داشت:چه کسی می‌گوید در کشور کار نیست چراکه ایده‌های فراوانی وجود دارد و باید آن‌ها عملی شوند. ما نیازمند عزیزانی هستیم که در برنامه شرکت و اشتغال و کار آفرینی ایجاد کنند. راه برای موفق شدن باز است فقط توکل کنید و کار خودتان را شروع کنید. برنامه «میدون» هم شروع خوبی است و در این مسیر همراه شما خواهد بود.

وی عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مخاطبان مبنی بر آشنایی بیشتر با این کارآفرینان می‌توان گفت کار ما در این برنامه باعث شور و شوق در جامعه شده است و ما از این اتفاق خوشحال هستیم.

یادآوری ۱۲۶ شغل فراموش شده در شهر بجستان

یونچی بیان کرد: با پیگیری که در شهر بجستان داشتیم؛ ۱۲۶شغلی را که مردم فراموش کرده بودند، یافتیم و برای ۲۱۰ نفر با تشکیل کارگروه کار ایجاد کردیم و امیدوارم امید در مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد:ما چیزی به نام بیکاری نداریم کسی که این ادعا را دارد به دنبال کار نبوده است. باید دیدمان را تغییر بدهیم و برای رسیدن به نیازهایمان تلاش کنیم. ما باید از داشته هایمان حفاظت کنیم و آنچه از قدیم داشتیم را به شکل امروزی به مخاطب عرضه کنیم.

یونچی اظهار کرد:نسل جوان با همیاری میتوانند از امکانات موجود استفاده کرده و با ایجاد شغل و کارآفرینی به نتیجه مطلوب برسند.

«میدون» یک شبکه سازی خوب در حوزه کسب و کار ایجاد کرد

مهرنوش داور مسابقه « میدون » گفت: برنامه «میدون» یک شبکه سازی خوب در حوزه کسب و کار ایجاد کرد. میدونی‌ها جوانانی هستند که نشان دادند در این میان انگیزه و پشتکار داشتن بسیار مهم است و با کمک بزرگتر‌ها میتوانند یک کار خوب ایجاد کنند. از آقای علی عسکری و فروغی به ما کمک کردند تا بتوانیم این برنامه را پیش ببریم،تشکر می کنم.

وی افزود: برنامه‌های در حوزه کسب و کار و اقتصاد داشتیم، اما به این شکل وجود نداشت و نیاز است در جامعه برای الگوسازی که می توان با همین شرایط کسب و کار شریف راه اندازی کرد.

هاشمی عنوان کرد:بیش از سه هزار نفر ثبت نام کرده اند و حدود هزار نفر آن‌ها را بررسی کرده ایم که با توجه به شرایط موجود برای حضور در برنامه انتخاب می‌شوند.