«انگل» بهترین فیلم جامعه ملی منتقدان شد

جامعه ملی منتقدان فیلم شب پیش ۵ ژانویه با رای اعضای خود « انگل » ساخته بونگ جون هو را به عنوان برنده جایزه بهترین فیلم سال ۲۰۱۹ انتخاب کرد. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلمنامه را نیز برای بونگ جون هو و هان جین وون دریافت کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - جایزه بهترین بازیگر مرد به آنتونیو باندراس برای فیلم «درد و افتخار» و جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل به برد پیت برای بازی در فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » تارانتینو اهدا شد.

فهرست کامل برندگان چنین است:

بهترین فیلم

«پارازیت» یا «انگل» / انتخاب‌های بعدی: « زنان کوچک » و «روزی روزگای در هالیوود»

بهترین فیلمنامه

بونگ جون هو و هان جین وون برای «انگل» / انتخاب‌های بعدی: کوئنتین تارانتینو برای «روزی روزگاری در هالیوود» و گرتا گرویگ برای «زنان کوچک»

بهترین فیلمبرداری

کلر ماتون برای «پرتره بانو در آتش» / انتخاب‌های بعدی: رابرت ریچادرسون برای «روزی روزگاری در هالیوود» و یوریک لساس برای «زنان کوچک»

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل

برد پیت برای «روز روزگاری در هالیوود» / انتخاب‌های بعدی: جو پشی برای «ایرلندی» و وسلی اسنایپس برای «دولمایت نام من است» و سونگ کانگ هو برای «انگل»

بهترین بازیگر مرد

آنتونیو باندراس برای «درد و افتخار» / انتخاب‌های بعدی: آدام درایور برای «داستان ازدواج» و آدام سندلر برای فیلم «الماس‌های تراش نخورده»

بهترین بازیگر زن نقش مکمل

لورا درن برای «داستان ازدواج» / انتخاب‌های بعدی: فلورانس پیو برای «زنان کوچک» و جنیفر لوپز بری «شیادان»

بهترین بازیگر زن

مری کی پلیس برای «دایان» / انتخاب‌های بعدی: ژائو تائو برای «خاکستری ناب‌ترین سفید است» و فلورانس پیو برای «نیمه تابستان»