به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان یزد نوشت: بهرام رضایی اظهار داشت: از این تعداد مسافر وارد شده به استان یزد یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۱۷۶ نفر در کمپهای موقت، مدارس استان، هتلها، مهمانپذیرها و سایر مراکز اقامتی، اسکان داده شدهاند.

وی افزود: بسیاری از میهمانان از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری یزد نظیر مجموعه امیرچقماق و مسجد جامع کبیر یزد، باغ دولت آباد و … بازید کرده‌اند.

رضایی ادامه داد: در کنار این تک بناهای زیبا، بیش از ۷۰۰ هزار نفر از بافت تاریخی که خود موزه‌ای زنده و ارزشمند است بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بافت تاریخی یزد به علت داشتن ظرافت‌های معماری و سبک هنری سنتی خاص موجب جذب بسیاری از گردشگران در ایام مختلف سال می‌شود.

رضایی عنوان کرد: نوروز و سفرهای نوروزی مناسبترین زمان برای معرفی ظرفیتها و قابلیتهای گردشگری هر منطقه است و صنعت گردشگری به عنوان صنعت درآمدزا میتواند موجب رشد و توسعه همه جانبه استان شود و امیدواریم با همکاری همه ارگانها و سازمانهای دولتی و سرمایهگذاران خصوصی بتوانیم شاهد توسعه این صنعت در استان باشیم.