سریال «سرگذشت» از فردا روی آنتن می رود

بهروز مفید تهیه کننده سریال «سرگذشت» (محکومین ۲) درباره پخش این سریال گفت: سریال «سرگذشت» درقالب اپیزود ساخته شده است  به این معنا که داستان هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت است.

اخبار فرهنگ وهنر - وی افزود: این سریال در ۳۵ قسمت تولید شده است. شبکه یک قصد دارد  ۱۴ قسمت از این مجموعه تلویزیونی را از فردا شب تا آغاز دهه فجر روی آنتن ببرد و ۲۱ قسمت باقی مانده سال آینده پخش خواهد شد.

این تهیه کننده تلویزیون درباره تغییر نام سریال بیان کرد: مدیران شبکه براساس  صلاحدید ، نام سریال را از «محکومین ۲» به «سرگذشت» تغییر دادند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست. هر اپیزود داستان جداگانه و بازیگران متفاوتی دارد. نخستین اپیزود «او می‌بیند» نام دارد که ایمان صفا و امیرعلی خاتمی از بازیگران اصلی این داستان هستند.

نازنین فراهانی هم به عنوان بازیگر ثابت و در نقش مددکار قضایی در تمام اپیزود‌ها ایفای نقش می‌کند.در سریال «سرگذشت» در مجموع ۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و ۱۶۰ بازیگر فرعی بودند البته هزار و ۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.

این سریال همچنین ۳۴۰ لوکیشن داشت که فیلمبرداری در ۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد. مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.