روز‌های پایانی تصویربرداری سریال «پس از آزادی»

سعید سعدی تهیه کننده سریال «پس از آزادی» که برای پخش از شبکه یک سیما در حال تولید است، درباره مراحل آماده سازی این پروژه، گفت: تقریباً ۹۵ درصد کار تصویربرداری پیش رفته و ۵ درصد باقی مانده که تا پایان ماه جاری تمام می‌شود و وارد مراحل مونتاژ، صداگذاری و ... می‌شویم.

اخبار فرهنگ و هنر - وی افزود: در حال حاضر در منزل فروغ هستیم؛ ۳ لوکیشن دیگر هم برای کار تعبیه شده که همه در تهران هستند و در نهایت یک سفر به مشهد خواهیم داشت.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص پیش بینی خود از زمان پخش این سریال اعلام کرد: به احتمال زیاد سریال «پس از آزادی» بعد از ماه مبارک رمضان طبق تصمیم شبکه پخش خواهد شد.

سعدی یادآور شد: با توجه به همکاری و همدلی که کل بچه‌ها با پروژه داشتند، هیچ گونه توقفی در کار پیش نیامد و عوامل، با کمبود‌ها و کاستی‌ها ساختند تا کار طبق زمان بندی تمام شود و به نظرم اثر ماندگاری خواهد بود.

گفتنی است سریال « پس از آزادی » به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

خسرو شهراز، رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند ، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی از بازیگران اصلی آن هستند.