داریوش ارجمند در نشست «روز بلوا»: دو شب برای سردار سلیمانی گریه کردم

داریوش ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون تهیه کنندگی سازمان سینمای اوج برای فیلم سینمایی روز بلوا گفت: در ابتدای امر در پذیرفتن یک نقش برای من مهم نیست که چه تهیه کننده‌ای دارد، وقتی من فیلمنامه را خواندم و با کارگردان صحبت کردم از همان لحظه بازی در «روز بلوا» را پذیرفتم.

اخبار فرهنگ و هنر- وی در همین راستا ادامه داد: وقتی متوجه شدم که سازمانی همچون اوج برای ساخت چنین فیلم دغدغه مندی پیش قدم شده از آنها تشکر کردم، اوج این شجاعت را به بهروز شعیبی داد تا بتواند بسیاری از حرف‌هایش را در فیلم بزند، وی توانست  آن چیزی را در فیلم روز بلوا مطرح کند که شاید سایرین جرأتش را ندارند.بازیگر فیلم سینمایی «روز بلوا» با تقدیر از فیلم بهروز شعیبی افزود: کدام کارگردان را می شناسید که جرأت زدن چنین حرف هایی را داشته باشد، کدام کارگردان این چنین پای حرفش می ایستد؟. به نظر من شجاعت و غیرت بهروز شعیبی مثال زدنی است. 

وی درباره اظهار نظرات تند خود در نشست خبری فیلم روز بلوا اذعان کرد: من همیشه پای اعتقاداتم می ایستم زیرا چیزی جز اعتقاداتم ندارم، من نه باغ دارم و نه ویلا و برج، من فقط اعتقاداتم را دارم و به این اعتقادات معتادم.

داریوش ارجمند درباره تسلیت گفتن شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در جریان نشست خبری فیلم روز بلوا تاکید کرد: من شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفتم زیرا که برایم مهم بود، من دو شب برای سردار سلیمانی گریه کردم، برای اینکه او مرد مردی نبود که بتوانم فراموشش کنم.

وی در همین راستا افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای من شخصیت بسیار والایی است، وی برایم بالاترین اهمیت را دارد و برای چهلم وی راهی قم هستم. 

بازیگر سریال امام علی (ع) درباره تحریم برخی هنرمندان نسبت به جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: سوال من این است که این تحریم کنندگان چه چیزی به دست آورند؟، به نظر من بابک حمیدیان به جای تحریم باید به اینجا می آمد و اگر اعتراضی داشت همینجا اعلام می کرد، شیوه من اینگونه اعتراض است و به تحریم اعتقادی ندارم.