تازه ترین خبرها از فیلم ترسناک «کشتار با ارّه برقی در تگزاس»

رایان و اندی توهیل برای کارگردانی ساخت مجدد فیلم « کشتار با اره برقی در تگزاس » انتخاب شدند. این فیلم برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ منتشر شد.

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم جدید توسط کریس توماس دولین نویسندگی خواهد شد و فدی آلوارز کارگردان فیلم سینمایی «نفس نکش» و رادولفو سایاگوئس تهیه‌کنندگان این پروژه هستند که به همراه ایان هنکل و پت کاسیدی این کار را انجام خواهند داد.

آلوارز در این باره می‌گوید: دیدگاه توهیل در مورد این فیلم دقیقاً همان چیزی است که مخاطبان می‌خواهند. این فیلم خشن و هیجان انگیز است و برای همیشه به یاد شما خواهد ماند.

اولین فیلم سینمایی توهیل به نام «حفاری» سال گذشته (۲۰۱۸) به عنوان بهترین فیلم ایرلندی انتخاب شد. این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو هم پذیرفته شد و یک نامزدی به دست آورد.

نسخه اصلی فیلم سینمایی «کشتار با اره برقی در تگزاس» که به کارگردانی توبی هوپر ساخته شده بود، داستان یک خواهر و برادر و سه دوست آن‌ها را روایت می‌کرد که برای بازدید از قبر پدربزرگشان به تگزاس سفر می‌کنند؛ آنها در بین راه گرفتار خانواده‌ای آدم خوار می‌شوند و تلاش می‌کنند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند. این مجموعه سینمایی که از ترسناک‌ترین عناوین سینمایی است، سه دنباله داشته که در یکی از آن‌ها متیو مک کانهی و رنی زلوگر نقش آفرینی کرده بودند.

نسخه دیگر این فیلم سینمایی در سال ۲۰۰۳ به تهیه کنندگی مایکل بی موفقیت خوبی را در گیشه به دست آورد و با ۱۰ میلیون بودجه، به فروش ۱۰۷ میلیون دلاری رسید. نسخه اصلی این فیلم هم که تنها با هزینه‌ای در حدود ۱۴۰ هزار دلار ساخته شد، بیش از ۳۰ میلیون دلار فروخت.