آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، آمار فروش فیلمهای اکران نوروزی اعلام شد.
انتهای خیابان هشتم

بنابراین گزارش، «سید‌جمال ساداتیان» تهیه‌کننده این فیلم به فارس گفت: فروش فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» ساخته علیر‌ضا امینی در تهران از مرز ۲۸۰ میلیون تومان در تهران گذشت.

وی در ادامه در مورد اکران شهرستان «انتهای خیابان هشتم» نیز به فارس، گفت: اکران این فیلم چند روزی است که در استان اصفهان آغاز شده است.

خصوصی

بر اساس این گزارش، «فرامرز روشنایی» در خصوص فروش فیلم «خصوصی» گفت: فیلم سینمایی «خصوصی» ساخته حسین فرحبخش با در اختیار داشتن ۱۶ سالن در تهران و با گذشت ۱۸ روز از نمایش به فروش ۲۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دست یافته است.


قلاده‌های طلا

بنابراین گزارش، «غلامرضا فرجی» مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی در تهران با در اختیار داشتن ۲۶ سالن تا‌کنون به فروش ۷۲۲ میلیون تومانی دست پیدا کرده است و در مجموع فروش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان بوده است.


گشت ارشاد

همچنین «قطبی» کارمند پخش دفتر فیلمیران نیز به فارس گفت: «گشت ارشاد» ساخته سعید سهیلی با در اختیار داشتن ۲۴ سالن در سینماهای تهران به فروش یک میلیارد و ۵۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

گفته می‌شود فروش این فیلم در شهرستان‌ها حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

دفتر راه عرفان اطلاعی از فروش فیلم فیتیله و ماه پیشونی ندارد.