پنجشنبه پخش آخرین قسمت سریال «از سرنوشت»

آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به دلیل مصادف شدن با شب شهادت امام علی‌النقی‌الهادی (ع) پنجشنبه ۸ اسفند از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. همچنین خلاصه هفتگی این سریال چهارشنبه ۷ اسفند روانه آنتن می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید می‌شود و دو فصل آن در روزهای گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه شده است.

محوریت داستان « از سرنوشت » رفاقت هاشم و سهراب ۲ پسربچه‌ بی‌سرپرست است. این دو از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

«از سرنوشت» به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شده ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.