تازه ترین خبرها از «شاه ماهی» سینمای ایران

نادر مقدس کارگردان سینما، با اشاره به مراحل تولید فیلم سینمایی «شاه ماهی» گفت: با توجه به اینکه بخشی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده، بعید می‌دانم که بتوانیم آن را برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کنیم.

وی بیان کرد: فیلمبرداری چند سکانس زیرآب باقی مانده است و با توجه به سرد شدن هوا، نمی‌توانستیم این سکانس‌ها را فیلمبرداری کنیم به همین دلیل فیلمبرداری این بخش‌ها به سال آینده و گرم شدن هوا موکول شد. چرا که بازیگران این فیلم باید برای برخی از سکانس‌ها باید زیر آب می‌رفتند.

این کارگردان توضیح داد: در تلاش هستیم در صورت بوجود آمدن موقعیت مناسب، «شاه ماهی» را برای اکران عمومی در تابستان و یا پاییز سال ۹۹ آماده کنیم.

وی تاکید کرد: تقریبا تمام سکانس‌های فیلم جلوی دوربین رفته و حتی تدوین « شاه ماهی » نیز تمام شده است و تنها چند سکانس در زیر آب باقی مانده است.

مقدس در پایان گفت: محمدعلی سجادی تدوین «شاه ماهی» را به پایان رسانده است و برای تکمیل کردن این پروژه در انتظار گرم شدن هوا هستیم.

در «شاه ماهی» رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی، همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش آفرینی می کنند.

«شاه ماهی» داستان تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان نادر مقدس، تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه: افسانه منادی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، صدابردار: فرشید احمدی، مجری طرح: ناصر مقدس، مدیر تولید: مهدی حیدری، دستیار اول و برنامه‌ریز: بیژن حجازی، دستیار دوم: حسین گودرزی، منشی صحنه: مژگان مظاهری، عکاس: مژده مرادی، طراح گریم: محمدرضا قومی، سرپرست گریم: مهدی شعبانی، طراح لباس: سمیه سنقری، مدیر تدارکات: علی بهرام، تصویربرداری پشت صحنه: ری را حیدری.